Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@10:30:45 GMT

بهنام محمودی : به نفع کسی کنار نمی‌کشم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۱۸۵۳

بهنام محمودی : به نفع کسی کنار نمی‌کشم

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال در حالی روز شنبه به پایان رسید که در دهمین و آخرین روز این پروسه، بهنام محمودی برای تصدی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمان ثبت نام برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال در حالی روز شنبه به پایان رسید که در دهمین و آخرین روز این پروسه، بهنام محمودی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال و عضو سابق شورای شهر کرج نیز برای تصدی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد تا تعداد نامزدها به ۱۰نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محمودی در گفت و گویی که با «گل» داشت، به این موضوع اشاره کرد که پیش بینی می کند تعدادی از این نامزدها به نفع یک نفر کنار بکشند!

در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردید؟

بهنام محمودی – بله همین طور است، بالاخره کاندیدا شدیم.

چه شد که به این نتیجه رسیدید؟

بهنام محمودی – حقیقت اش را بخواهید، من دوست نداشتم که این طور درباره برنامه هایم صحبت کنم. علاقه داشتم که مناظره ای باشد و همه نامزدها، برنامه های شان را بگویند تا مردم ببینند. البته مردم به طور مستقیم در انتخابات دخیل نیستند اما می توانستند ببینند که چه کاندیداهایی واجد شرایط تر هستند. انتخابات هر چهار سال یک بار برگزار می شود و آقای داورزنی هم نیامدند. بالاخره ایشان معاون وزیر شده اند و جایگاه خوبی هم دارند و زحمات زیادی هم کشیده اند و یک نفر باید بیاید که ایده های رشد والیبال را به صورت کلان ادامه دهد. اعضای مجمع فدراسیون والیبال، دوستان خوب من هستند. من هر جایی که می خواهم بروم استعلام می گیرم و با مطالعه و صلاح و مشورت ورود می کنم. خوشبختانه نظر خانواده والیبال، برای آمدن من مثبت بود اما نظرات باید منطقی هم باشد. چون معمولا در انتخابات سیاسی کاری هم می شود و ۶۰ ، ۷۰ درصد کاندیداها به نفع یک آقایی کنار خواهند رفت! البته من می خواستم برای رخصت از آقای داورزنی خدمت شان برسم که نشد اما تلفنی صحبت کردیم و ایشان گفتند که بروید و ثبت نام کنید.

اول گفتند که احمد ضیایی نایب رئیس فدراسیون والیبال گزینه اصلی ریاست فدراسیون است اما بعد گفتند که یک ملی پوش مطرح قرار است بیاید که شما آمدید و ثبت نام کردید.

بهنام محمودی – بله. به نظر من انتخابات باید به صورت آزاد برگزار شود. قطع به یقین اگر مناظره ای باشد، ایده های خوب افراد مطرح می شود و من اگر واقعا ببینم که کسی بهتر از من است، کنار می کشم! در والیبال زحمات زیادی کشیده شده تا به اینجا رسیده است. از آقای یزدانی خرم گرفته تا آقای داورزنی و بقیه و اگر بهنام محمودی تنها بخواهند خودش را در نظر بگیرد، بی انصافی خواهد بود. با این حال، والیبال محکوم به ادامه رشد است و باید با سرعت به کار خود ادامه دهد.

گفتید احتمال دارد کنار بکشید. بالاخره شما کاندیدای واقعی هستید یا فرمالیته ثبت نام کرده اید؟

بهنام محمودی – من هیچ موقع کنار نخواهم کشید! حتی اگر یک رای بیاورم. من به دنبال منفعت شخصی از والیبال نبوده ام که بخواهم امتیازی بگیرم. الان ۹ سال است که بازی نمی کنم. نه در فدراسیون بوده ام و نه در تیم ملی مربیگری کرده ام. من به عنوان یک کاندیدای مستقل آمده ام و تا آخرش هم هستم.

اما گفتید به نفع بهتر از خودتان کنار می کشید!

بهنام محمودی – بله. واقعا اگر بهتر از خودم باشد همین کار را می کنم اما من الان می بینم که والیبال مشکلات زیادی دارد. البته آقای یزدانی خرم و آقای داورزنی زحمات زیادی کشیده اند که فکر می کنم اگر کسی به درستی راه آن ها را دنبال نکند، مدیریت فدراسیون والیبال زیر سوال خواهد رفت.

برنامه های شما به صورت کلی چیست؟

بهنام محمودی – اولین برنامه من کمک به هیات هاست. متاسفانه ما در گذشته هیات ها را برای رای دادن خواسته ایم و بعد آن ها را کنار گذاشته ایم تا مجمع بعدی و این خوب نیست. هیات ها می توانند بازوان پرتوان فدراسیون باشند و باید از ظرفیت آن ها استفاده کنیم. باید هر سال به آن ه اسر بزنیم و گزارش عملکرد بگیریم. برنامه بعدی ایجاد برنامه ای مدون برای لیگ است. در چند سال اخیر برنامه لیگ از ایتالیا، کپی شده اما به نظر من سوپرلیگ حتما باید برگزار شود. برای آماده بودن تیم ملی لیگ لازم است و بازیکنان هم در لیگ آماده می شوند اما برخی تیم های ما اصلا شرایط مالی خوبی ندارند. ما در ارومیه، گنبد و اصفهان تیم داریم اما چرا در لرستان و مشهد نداریم؟ باید از ظرفیت تمام شهرها استفاده کنیم و آن ها را درگیر کنیم. موضوع بعدی هم پشتوانه سازی است. والیبال در حال حاضر از لحاظ محبوبیت در حال رقابت با فوتبال در بین خانواده هاست و ما باید از خانواده ها والیبالیست استخراج کنیم تا در هر پست، سه چهار بازیکن جهانی داشته باشیم. ضمن این که در بحث مارکتینگ هم راه حل هایی وجود دارد که باید از آن ها استفاده کرد. من از نظر منتقدان استفاده می کنم. البته بحث انتقاد مخرب فرق می کند اما اگر سازنده باشد، بررسی می کنیم.

یزدانی خرم و داورزنی سال های زیادی در والیبال بودند و موثر هم کار کردند. فکر می کنید، بتوانید در صورت انتخاب مثل آن ها عمل کنید؟

بهنام محمودی – این عزیزان که گفتید ساختار درستی را ایجاد کرده اند و ما تغییر اساسی نمی دهیم اما روش ها و برنامه های جدیدی را اضافه می کنیم.

از برادرتان شهرام محمودی هم برای حضور در انتخابات مشورت گرفتید؟

بهنام محمودی – شهرام برادر من است. مثل سعید معروف و سید محمد موسوی که آن ها هم برادرهای من هستند. من از همه هم نسلان خودم، پیشکسوتان و بازیکنان فعلی مشورت می گیرم. ما همه یک خانواده هستیم و هدف همه مان رشد والیبال است و همه حتی تماشاگران و روزنامه نگاران همه کنار هم هستیم.

به این موضوع اشاره داشتید که کاندیداها ممکن است به نفع یک آقایی کنار بروند. منظورتان از آن آقا ضیایی بود؟

بهنام محمودی – نه من به صورت کلی گفتم! به هر حال در همه انتخابات، کاندیداهایی می آیند ثیت نام می کنند و بعد به نفع دیگری کنار می کشند. این هم روشی است و ایرادی ندارد! این سیاسی کاری ها وجود دارد اما مهم این است که کاندیداها برنامه داشته باشند و ارائه کنند. من که به صورت جدی تا آخر انتخابات هستم. ما باید رزومه قوی داشته باشیم تا بتوانیم به والیبال کمک کنیم و این رشته را به موفقیت برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲۶۴ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیروهای این جمعیت صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین هزار و ۳۱ مورد جاده‌ای معادل ۴۵ درصد ۸۴ مورد کوهستان معادل ۴ درصد حادثه جوی ۱۵۴ مورد معادل ۷ درصد انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸ نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۰۷ نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲ هزار و ۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

بابک محمودی اظهار کرد: همچنین برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵ هزار و ۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

کد خبر 6062616

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۳
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد
  • انجام بیش از ۲۲۶۴ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج