Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه همشهری > نشریه‌ها - همشهری آنلاین:
در شماره آبان ماه، داستان‌های خارجی مجله با عنوان میانفصل پاییز گردآوری شده که مژده دقیقی دبیر مهمان این بخش، سه داستان کوتاه را از زبان انگلیسی انتخاب کرده. همچنین طی یادداشتی مخاطبان را با نویسنده‌های این آثار و دلایل انتخاب داستان‌ها آشنا کرده.

همچنین طی یادداشتی مخاطبان را با نویسنده‌های این آثار و دلایل انتخاب داستان‌ها آشنا کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جز مژده دقيقي، فرزانه طاهري و ليلا نصيري‌ها ديگر مترجمان اين بخش هستند.

بخش درباره داستان این شماره نیز با نگاهی به پرونده‌ی میان‌فصل پاییز فراهم شده. دو گفت‌وگو با دنیس جانسون و تد چیانگ و جستاری از ادرین سلت مطالب اين بخش است که خوانندگان را با نویسندگان این سه داستان بیشتر آشنا می‌كند.

از ديگر مطالب مجله، نقطه‌های دور است در بخش درباره‌ی زندگي كه فاطمه ناهيدي، نخستين زن آزاده ايراني، خاطراتش را از نخستين روزهاي جنگ روايت كرده. بخش روايت‌هاي داستاني اين شماره نيز به مناسبت هفته كتاب نگاهي دارد به ساخت يك كتابخانه در ايران باستان و همچنين آگهي اولين قرائتخانه‌هاي ايران. ديگر مطالب خواندني اين شماره در بخش مستند است كه مخاطبان و نويسندگان تجربه‌هاي‌شان را از وصله‌هاي ناجور فاميل روايت مي‌كنند.

حسن عاليزاده، محمد مستقيمي، اصغر عبداللهي، صمد طاهري، گلستان جعفريان، سلمان باهنر، محمد طلوعي، وله سوينكا، جف داير، جنيفر ايگان و... از ديگر نويسندگان و هنرمندان اين شماره هستند.

هشتادودومين شماره‌ي ماهنامه داستان همشهری در 264 صفحه با قیمت 7000 تومان، از اوايل آبان در روزنامه‌فروشی‌ها و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس مخاطبان است.

در همین زمینه: هشتادویکم شماره ماهنامه همشهری داستان منتشر شد آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه داستان تهران شماره شهریور‌ماه مجله داستان همشهری ویژه شیراز منتشر شد میان‌فصل تابستانی ماهنامه‌ داستان همشهری منتشر شد ویژه‌نامه تابستانی ماهنامه‌ داستان همشهری با موضوع آفریقا منتشر شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد