Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه آموزش شهروندان در دستور کار ناجا قرار دارد، گفت: مردم باید با پیش‌گیری از جرم آشنا باشند و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با مدیران اصحاب رسانه استان البرز که عصر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: رسانه‌ها نقش موثری در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق دارند و در سال‌های گذشته در پلیس رفتار سازمانی و آموزش‌هایی به کارکنان داده شد تا گفتمان ماموران با مردم نظام‌مند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول خدمتم به این موضوع توجه کرده‌ام و در البرز نیز به دنبال ارتقای رفتار و تعالی کارکنان هستم.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها ارتقای رفتار و تعالی سازمان است، بیان کرد: ما برای اطلاع‌رسانی تابع دستورالعمل‌های سازمانی هستیم و این موضوع به دلیل جلوگیری از هرگونه هرج و‌مرج و جلوگیری از رفتن آبروی افراد است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تشتت در اطلاع‌رسانی مجموعه اطلاع‌رسانی پلیس البرز تقویت شد، گفت: مسئول اطلاع‌رسانی برای اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات از سوی ما در استان البرز منصوب شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه در برخی حوادث راهکار برای جلوگیری از شایعات و جو اخبار نادرست حضور در رسانه‌هاست، بیان کرد: به دنبال مخفی کردن وقایع نیستیم و به دنبال اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح هستیم.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه مردم باید احساس آرامش داشته باشند، گفت: به دنبال اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد احساس امنیت در بین مردم هستیم و یکی از ملاک‌های رده‌های عملیاتی کاهش زمان وقوع تا کشف جرم است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه آموزش شهروندان در دستور کار ناجا قرار دارد، گفت: مردم باید با پیش‌گیری از جرم آشنا باشند و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی در همه جوانب در دستور کار قرار گیرد، گفت: در موضوع نظم و انضباط شهری موضوعی در شهر آغاز می‌شود و به زودی با توجه به سطح سواد کرج این شهر به یک شهر نمونه اجرای قوانین و مقرارت تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه هرگونه دعوت و احضار اصحاب رسانه از سوی پلیس تخصصی از کانال معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز انجام شود، گفت: مستندسازی اقدامات و عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع خیرین امنیت‌ساز در دستور کار قرار دارد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیرین در این حوزه از موضوعاتی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/

R41451/P1377/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • ارسال بیش از ۵۰ نوع پیامک هشدار دهنده به مخاطبان قزوینی
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات