Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:51:45 GMT

آغاز به‌کار کانال تلگرامی طب ایرانی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۲۰۵۲

آغاز به‌کار کانال تلگرامی طب ایرانی

دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور پاسخگویی مناسب به نیاز مردم برای دریافت محتوای آموزشی مورد تایید در حوزه طب ایرانی و مکمل و اطلاع از اخبار درست این حوزه، آغاز به کار رسمی خود را در فضای مجازی اعلام کرد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دو مقوله مهم افزایش اقبال عمومی از طب ایرانی و مکمل و گرایش عموم مردم به سوی انواع فضاهای مجازی و افزایش کاربران این حوزه به دلیل گستردگی و سهولت استفاده از آنها در تلفن‌های همراه، دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت را بر آن داشت تا با حضور در این فضای پر مخاطب امروزی، ضمن ارائه محتوای آموزشی و اخبار درست از حوزه طب ایرانی و مکمل به عموم مردم، راه را بر سودجویانی که از این فضاها نیز برای رسیدن به اهداف منفعت‌طلبانه خود بهره می‌برند و روز به ‌روز بر تعداد اعضا و مخاطبان خود می‌افزایند که نتیجه‌ای جز تهدید سلامت عمومی جامعه نخواهد داشت، ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کانال تلگرام دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از طریق آدرس https://telegram.me/daftaretebeirani، کانال آپارات دفتر از طریق آدرس https://www.aparat.com/daftaretebeirani و صفحه اینستاگرام آن از طریق آدرس https://www.instagram.com/daftaretebeirani قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,18,24,1302/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل گاوزبان در اشکورات رودسر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برداشت خیار ۲۰ کیلویی (فیلم) برداشت پسته (فیلم) افزایش سقف برداشت ازخودپردازها (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • آغاز برداشت گل گاوزبان در اشکورات رودسر (فیلم)
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام (فیلم)
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی