Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@15:47:21 GMT

همایش سم شناسی ایران در شیراز

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۲۴۷۲

سم شناسی و مسمومیت های دارویی و مواد شیمیایی ازمهم ترین محورهای این همایش بود. دانلود دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، «غازی حمد»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه، با بیان اینکه «مقاومت در برابر رژیم اشغالگر و جنایت‌های آن اقدامی مشروع است»، تاکید کرد: حمله شجاعانه ایران به اسرائیل، حق مشروع در دفاع از خود به شمار می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


غازی حمد، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: مقاومت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر از جانب هر کشور یا گروهی که باشد، مقاومتی مشروع است.

غازی حمد درباره حمله ایران به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: پاسخ ایران به اسرائیل که در واکنش به جنایت این رژیم در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، حق مشروع ایران و اقدامی شجاعانه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: امیدوارم هر کشور عربی که حتی ذره‌ای از مردانگی و جوانمردی برخوردار است با رژیم اشغالگر، با توجه به جنایت‌ها و نسل کشی آن علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه، مقابله کند.

غازی حمد تاکید کرد: هر آنچه در حال حاضر از حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشور‌های غربی از رژیم اشغالگر انجام می‌گیرد، چیزی جزء در حد مسکن (داروی‌های تسکین دهنده) نیست، چون رژیم اشغالگر هرگز به دوران گذشته خود و آنچه قبلا بود، بازنخواهد گشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این مقام ارشد جنبش حماس خاطرنشان کرد: حتی اگر اسرائیل (به حمله ایران) پاسخ دهد، این امر معادلات را تغییر نخواهد داد و شکوه و هیبت فرو ریخته آن دیگر باز نمی‌گردد.

عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: در شش ماه گذشته اسرائیل در غزه و جنوب لبنان متحمل شکست شده است و در این مدت نتوانست هیچ دستاوردی بدست آورد.

او در ادامه گفت که آمریکایی‌ها با حمایت همه جانبه خود از اسرائیل در گردابی گرفتار شدند و در عین حال از گسترش دامنه درگیری‌ها بسیار نگرانند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

غازی حمد افزود: ما از قدرت و توانایی بالا برخورداریم و مصمم به نابودی رژیم اشغالگر هستیم.

این مقام ارشد جنبش حماس اظهار داشت: معادله اسرائیل مبنی بر اینکه پاسخ به ایران می‌تواند بازدارنده باشد، معادله نادرست و اشتباه است.

غازی حمد در ادامه گفت: اسرائیل در محاصره، منزوی و شکست خورده است و هر روز توانایی و اعتبار خود را از دست می‌دهد و آمریکا نیز آن را از این مخمصه نجات نخواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: موضع ما روشن است و به صورت کامل و یکپارچه بر لزوم دستیابی به مطالبات خود اصرار داریم.

غازی حمد تصریح کرد که میانجی گران از موضع حماس به خوبی آگاهند و کاملا مشخص است که بنیامین نتانیاهو تصمیمی برای توقف جنگ و برقراری آتش بس در غزه ندارد.

 

این مقام حماس در ادامه گفت: حضور مقاومت فلسطین در میدان عمل و مبارزه و نیز حضور حزب الله و جبهه پشتیبانی یمن از اهرم‌های قدرت هستند که در نهایت به شکست و نابودی رژیم اشغالگر منتهی خواهد شد.

غازی حمد خاطرنشان کرد: در رویارویی با رژیم اشغالگر و حامیان آن از جانب هیچ کشور عربی حمایت نشدیم.

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • ببینید | مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • دومین فراخوان همایش بین‌المللی دشمن شناسی اعلام شد
  • شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد