Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:35:23 GMT

عکس/ صف طولانی تحویل چغندر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۳۱۶۸

همه ساله با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، اکثر کشاورزان شهرستان چناران خراسان رضوی و شهرهای اطراف بدلیل اینکه سرما به چغندرهایشان آسیب نزند محصولشان را زود برداشت می کنند.

به گزارش مشرق، همه ساله با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، اکثر کشاورزان شهرستان چناران خراسان رضوی و شهرهای اطراف بدلیل اینکه سرما به چغندرهایشان آسیب نزند محصولشان را زود برداشت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه قند چناران که با این حجم درخواست تحویل چغندر روبه رو می شود توان تحویل فوری این محصول را نداشته و شاهد صف طولانی کامیون و تراکتورهای حامل چغندر می شود.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد

پولتیکو با گروهی از افسران نظامی ارتش اوکراین مصاحبه و گفتگو کرده است که تمامی آن‌ها به شرط ناشناس ماندن حاضر به اظهارنظر شدند.

به گزارش فارس، طبق گفته این افسران ارشد، اوکراین «در حال لغزیدن به سوی فاجعه است». نبود تسلیحات غرب، ارتش اوکراین را به حالت تدافعی آورده و مورد تهدید قرار داده است.

طبق گزارش پولتیکو، جو کشور اوکراین در مقایسه با روز‌های اولیه جنگ اوکراین و زمانیکه بسیاری از جوانان سرشار از حس میهن‌پرستی بودند، تغییر چشمگیری کردند.

هم‌اکنون «نیرو‌های جوان واجد شرایط کار‌های دیگری را برای انجام دادن پیدا کرده‌اند».

در ماه‌های اخیر، مقام‌های اوکراینی پس از شکست‌های پی در پی در میدان نبرد در مقابل روسیه، اعتراف کردند که بخش مهمی از این شکست‌ها به واسطه فقدان مهمات بوده است.

رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی چندی پیش اعتراف کرد که در صورت عدم کمک نظامی آمریکا، کی‌یف درمقابل روسیه شکست خواهد خود و درست یک روز پس از آن، رهبر اکثریت سنا چاک شومر روز تصریح کرد که کی‌یف به واسطه فقدان کمک‌های مالی ایالات متحده در حال شکست در میدان نبرد است.

سنا که اکثریت آن را دموکرات‌ها تشکیل می‌دهند، اواسط ماه فوریه، لایحه بودجه اوکراین را تصویب کرد، اما مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریت آن در اختیار جمهوری‌خواهان است، هنوز به این لایحه رأی نداده‌اند.

دیگر خبرها

  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد
  • پنج نوشیدنی ساده برای رهایی از کبد چرب