Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرکل تعزيرات حکومتي استان البرز با بيان اينکه باند قاچاق سوخت مايع از کرج به افغانستان متلاشي شد، گفت: تاکنون 6 نفر در اين راستا دستگير شدند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، علي‌اکبر مختاري در کرج اظهار داشت: باند قاچاق سوخت در کرج با همکاري شرکت نفت و نيروي انتظامي استان متلاشي شد.
مديرکل تعزيرات حکومتي استان البرز با بيان اينکه يک شرکتي که مسئول صادرات گاز مايع خام به کشور افغانستان از يکي پالايشگاه‌هاي کشور بوده است گاز خام را به 74 ماشين گازکش براي انتقال به کشور افغانستان مي‌زده است، ادامه داد: اين ماشين‌ها سوخت را به جاي انتقال به مقصد در شرکت‌هاي مصرف‌کننده آن در کشور تخليه مي‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه خودروهاي گازکش بعد از تخليه گاز مايع خام، در کرج در جايگاه گاز مايع که گاز سيلندري به مردم تحويل مي‌دهد و حق فروش گاز مايع به صورت فله‌اي را ندارد گاز مايع را در ماشين گازکش تخليه مي‌کردند، بيان کرد: اين گازکش‌ها با بارنامه جعلي اراک به افغانستان گاز مايع سهم مردم را به افغانستان منتقل مي‌کردند.
مختاري با بيان اينکه فيلم دوربين مداربسته و بارنامه‌هاي جعلي کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: تاکنون 6 نفر دستگير شدند و برخي هنوز بازداشت هستند و برخي با وثيقه ميلياردي آزاد شده‌اند.
وي با اشاره به اينکه قيمت هر کيلو گاز مايع 230 تومان است و مابقي توسط يارانه دولت پرداخت مي‌شود و به دست مردم کيلويي 500 تومان مي‌رسد، عنوان کرد: اما اين افراد گاز مايع را در افغانستان کيلويي 2500 تومان به فروش مي‌رساندند و هر گاز کش نزديک به 5 ميليون تومان هزينه و نزديک 50 ميليون تومان برداشت مي‌کرده است.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی ماه گذشته یک موتور موشک با سوخت مایع را آزمایش کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، کیودو در گزارشی مدعی شده که پیونگ‌یانگ ماه گذشته در ایستگاه ماهواره‌ای «سوهائی» یک فروند موتور موشک با سوخت مایع را آزمایش کرده است.

کیودو به نقل از مرکز بین‌المللی مطالعات راهبردی مدعی شد که کره شمالی در چهارمین هفته آوریل اقدام به این آزمایش کرده و آن را اعلام نکرده است. این آزمایش در سکوی پرتاب عمودی «یون‌سونگ» انجام شد.

این اندیشکده مستقر در واشنگتن نوشته است: این آزمایش نشان می‌دهد که پیونگ‌یانگ قصد دارد تا برنامه پرتاب موشک‌های بالستیک دوربرد و ماهواره‌های فضایی خود را توسعه دهد.

در تصویر پیوست این گزارش که ظاهراً ۲۹ آوریل ثبت شده است، بقایای پوشش گیاهی سوخته را در نزدیکی محل آزمایش موتور موشک نشان می‌دهد. کره شمالی ماه گذشته اعلام کرد که برای نخستین بار سامانه «ماشه هسته‌ای» خود را در حضور و با هدایت کیم جونگ اون، رهبر این کشور، آزمایش کرده است.

کد خبر 6100286

دیگر خبرها

  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • کره شمالی ماه گذشته یک موتور موشک با سوخت مایع را آزمایش کرد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد