Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تکمیل بهره‌برداری از سه طرح پتروشیمی استان در سال آیندهاین سه طرح برای ۹۲۵ نفر در استان شغل فراهم می‌کند.
داریوش دیودیده با اشاره به اجرای طرح‌های پتروشیمی در گچساران و دهدشت افزود: اجرا و تکمیل طرح پتروشیمی گچساران، پلی اتیلن سنگین گچساران و پتروشیمی دهدشت می‌تواند زمینه اشتغال تعداد بسیاری از جوانان استان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح اتیلن گچساران در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار با اعتبار ثابت ۲ هزار و ۹۰ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۳۴۸ میلیون یورو با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون تن اتلین در سال و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در کیلومتر ۷ جاده گچساران به بهبهان در حال اجرا است.
دیودیده با بیان اینکه مجوز این طرح در سال ۱۳۸۳ صادر و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۰ آغاز شد اضافه کرد:این طرح تاکنون ۴۴ درصد پیشرفت کاری دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۳۹۸ به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد.
مدیرکل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلی اتیلن سنگین گچساران یکی دیگر از طرح‌های پتروشیمی استان است که با اعتبار ثابت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و ارزی ۱۳۷ میلیون یورو در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن درسال و اشتغالزایی ۳۲۰ نفر در دست اجرا است.
دیودیده بیان کرد: از دیگر طرح‌های تاثیرگذار صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد می‌توان به طرح پلی اتیلن سنگین دهدشت با اعتبار ثابت یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۲۲۰ میلیون دلار در زمینی به مساحت ۱۰۲ هکتار با اشتغال ۳۰۵ نفر اشاره کرد.
وی به دیگر طرح‌های در دست اجرای استان نیز اشاره کرد و افزود: پتروشیمی بویراحمد (باقری) با ظرفیت تولید یک هزار تن و اعتبار ثابت ۷ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان و اعتبار ارزی یک هزار و ۳۳۶ میلیون یورو در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار و طرح تولید اسید فرمیک، اتیل استات در گچساران با ظرفیت ۱۸۰ هزار تن و اعتبار ثابت ۷۱۱ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۱۸۱ میلیون یورو در مساحت ۵۰ هکتار از دیگر طرح‌های صنعتی در دست اجرای استان هستند.
دیودیده اضافه کرد: انتظار می‌رود تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های آینده موجب کاهش نرخ بیکاری و تحول چشمگیر اقتصادی شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان