Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - یکی از جوانان شرکت کننده در نوزدهمین «جشنوارهٔ جهانی جوانان و دانشجویان» در شهر سوچی با شگفتی اظهار داشت «نمی‌تواند باور کند که در برابر رئیس‌جمهور روسیه ایستاده است»، پوتین با شنیدن این جمله گفت: می‌توانی مرا لمس کنی که مطمئن شوی واقعا رئیس‌جمهور روسیه در مقابل توست!

Your browser doesn't support video.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Please upgrade your browser to see the example.

 

Video/Audio Link

61261

 

دانلود کلید واژه‌ها : روسیه - ولادیمیر پوتین - نژادپرستی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند

به گزارش خبرآنلاین روسیه، امروز (دوشنبه) پس از آنچه به گفته وزیر دفاع این کشور، تهدیدات تحریک‌آمیز مقامات غربی خوانده شده است، اعلام کرد که قصد دارد رزمایشی با استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی انجام بدهد.

خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد: وزارت دفاع روسیه گفت که این رزمایش به دستور «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه انجام می‌شود و در آن آمادگی نیروها و توانمندی‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای اجرای ماموریت‌های رزمی سنجیده می‌شود.

به نقل از ایسنا وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این رزمایش شامل تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات غیراستراتژیک به منظور استفاده از آن‌ها خواهد بود. یگان‌های موشکی منطقه نظامی جنوب و نیروی دریایی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، «طی این نشست، برخی تدابیر به منظور تمرین آماده‌سازی استفاد از تسلیحات هسته‌ای غیراستراتژیک استفاده خواهد شد.»

روسیه بزرگ‌ترین زرادخانه تسلیحات هسته‌ای را دارد.

وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این رزمایش با هدف تامین امنیت ارضی و استقلال روسیه را «در پاسخ به اظهارات و تهدیدات تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی علیه فدراسیون روسیه» انجام می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903441

دیگر خبرها

  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون با شی درباره تجارت و اوکراین صحبت می‌کند
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان