Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلمدانلود با کیفیت 360دانلود با کیفیت 480دانلود با کیفیت 720دانلود با کیفیت 1024

منچستریونایتد با پیروزی ۲-۰ مقابل سوانسی، به دور بعد رقابت های جام اتحادیه انگلیس راه پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های منچستریونایتد و سوانسی در بازی های جام اتحادیه انگلیس ۲ آبان ۹۶ که این بازی با برتری ۲-۰ منچستریونایتد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو در این دیدار به چند بازیکن اصلی اش استراحت داد اما در نهایت توانستند در خانه سوانسی به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند.

در دقیقه ۲۱ بود که منچستریونایتد با گل جسی لینگارد پیش افتاد. پاس عالی مارکوس راشفورد، لینگارد را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه ۵۹ پا برجا بود تا اینکه لینگارد گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. این بار روی ارسال متیو دارمیان بود که لینگارد بین مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و با یک ضربه سر تماشایی، حساب کار را ۲-۰ کرد.

در ادامه بازی باز هم این بازیکنان منچستریونایتد که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی ۲-۰ شیاطین سرخ به پایان رسید تا این تیم همچنان از شانس دفاع از عنوان قهرمانی اش در این رقابت ها برخوردار باشد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید

حالا باید منتظر ماند و دید تیم پر نوسان اریک تن هاخ هم می‌تواند همین مسیر را به سوی فینال طی کند یا خیر. 

تیم زنان منچستریونایتد (تاسیس: ۲۰۱۸) با غلبه بر چلسی برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود، به فینال جام حذفی زنان انگلیس راه پیدا کرد. در دیگر بازی نیمه نهایی، تاتنهام نیز موفق شد پس از این‌که ابتدا با یک گل عقب افتاد، با نتیجه ۲-۱ لسترسیتی را شکست دهد. بدین ترتیب، فینال این رقابت‌ها در روز ۲۳ اردیبهشت بین منچستریونایتد و تاتنهام برگزار خواهد شد.

طرفداری | در مسابقه عصر روز شنبه، لوسیا گارسیا (دقیقه ۱) و ریچل ویلیامز (۲۳) برای منچستریونایتد و لاورن جیمز (۴+۴۵) برای چلسی گلزنی کرد. این دو تیم در فصل ۲۳-۲۰۲۲ برگزار کننده دیدار نهایی جام حذفی زنان انگلیس بودند که با برتری ۱-۰ و قهرمانی آبی‌ها به پایان رسید. 

گفتنی است که تیم مردان منچستریونایتد نیز یک هفته دیگر در مصاف با کاونتری سیتی در ورزشگاه ومبلی، برای رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس تلاش خواهند کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال 0-2 استون ویلا (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس + فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول 0-1 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم