Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: باشگاه اسامی پیشنهادی خود برای حضور در کادر فنی را به کرانچار اعلام کرده اما هنوز پاسخی از سوی کرانچار دریافت نکرده‌ایم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه کرانچار گزینه‌های پیشنهادی باشگاه برای اضافه شدن مربی به کادر فنی را رد کرده است، اظهار داشت: قرار بر این بود که کرانچار در ارتباط با این موضوع تصمیم‌گیری کند و به باشگاه اطلاع دهد اما هنوز از سوی کرانچار پاسخی نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گزینه‌های پیشنهادی باشگاه افزود: در حال حاضر نمی‌توانیم اسامی پیشنهادی را اعلام کنیم و پس از پاسخ کرانچار اخبار آن اعلام می‌شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود کرانچار با حضور نویدکیا در کادر فنی سپاهان مخالفت کرده، خاطرنشان کرد: کرانچار هنوز هیچ صحبتی در ارتباط با این مسئله انجام نداده و رسانه‌ها نیز حدسیات و نظرهای خودشان را اعلام می‌کنند.

وی درباره شرایط تیم و تمرینات تصریح کرد: تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و فرصت‌های زیادی در دیدارهای گذشته از دست داده‌ایم، اگر توپ‌هایمان گل شود شرایط نیز بهتر می‌شود.

تابش درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان به کرانچار اولتیماتوم داده، بیان کرد: هیچ اولتیماتومی از سوی باشگاه به کرانچار داده نشده است.

انتهای پیام/

R41346/P1361/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید استقلال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902249

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید استقلال مشخص شد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود