Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@10:18:52 GMT

گزینه نهایی استاندار ی مازندران چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۳۷۰۵۴

گزینه نهایی استاندار ی مازندران چه کسی است؟

ایسکانیوز- ندا فراهانی: بیست و دومین استاندار مازندران به زودی از سوی هیئت دولت انتخاب می‌شود. در رسانه ها و محافل سیاسی گزینه های متعددی برای جانشینی ربیع فلاح به گوش می رسد. با توجه به تشکیل دولت دوازدهم گزینه‌های متعدد بومی و غیربومی مطرح شده اند.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در رابطه با آخرین رایزنی ها پیرامون انتخاب استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان مازندران در جلساتی که برگزار کردند بر روی سه گزینه توافق داشتند؛ مهدی عبوری که به عنوان گزینه های احتمالی استان سمنان معرفی شده، مناف هاشمی که به عنوان استاندار گلستان در دولت دوازدهم منصوب شده است و دیگری سردار محمد اسلامی معاون وزیر دفاع که وی به عنوان گزینه نهایی از طرف مجمع نمایندگان برای استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضیان ادامه داد: در جلسه روز گذشته وزارت کشور با مجمع نمایندگان سردار محمد اسلامی به عنوان گزینه نهایی مجمع نمایندگان معرفی شد.

وی تصریح کرد: در استان مازندران با مشکلاتی از قبیل بالا رفتن نرخ مهاجرت به منظور کسب شغل رو به رو هستیم از جمله مهاجرت افراد تحصیل کرده به خاطر شرایط اشتغال نامناسب و مشکلات بخش کشاورزی چه در تولید چه درخود سازمان کشاورزی چه در عرضه محصول به بازار خصوصا تولید دو محصول عمده برنج و مرکبات و بحث صادرات مرکبات ، زیر ساخت های خود استان در بخش راه که بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی ادامه داد: در استان مازندران در بحث گردشگری نتوانستیم از ظرفیت ها برای ارتقاء معیشت و درآمد زایی آنطور که باید استفاده کنیم، از سوی دیگر بحث پسماند از مهم ترین موضوعاتی است که ساماندهی نشده است و همچنین به خاطر شرایط اقلیمی امکان دفن زباله در محیط طبیعی نیست. لذا با توجه به تمام این مشکلات که در 4 سال گذشته پشت سر گذاشتیم استانداری می خواهیم که عملیاتی باشد و بتواند چالش ها و مشکلات استان را رفع کند .

عبدالله رضیان در پایان درباره معیار بومی بودن استاندار گفت: متاسفانه تقریبا صد در صد استاندارهای منتخب غیر بومی هستند و این نگاه دولت با گله مندی بسیاری از نماینده ها همرا بوده است اما با این وجود آنچه که مهم است اشراف یک استاندار به مجموع چالش های این استان است. هر چند وقتی استاندار جدید می آید تا بتواند به شرایط اشراف پیدا کند این مسئله زمان بر است و با تاخیر می تواند وارد عملیات شود.

گفتنی است ربیع فلاح جلودار استاندار دولت یازدهم در استان مازندران است.

گزینه های استاندار مازندران جلسه دیروز وزارت کشور مجمع نمایندگان عبدالله رضیان نماینده مردم مازندران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  هیات دولت،  آقای یوسف نوری را به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی کرد. 

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزير آموزش و پرورش فعالیت می کرد. 

پیش از این آقای حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد. 

زندگینامه یوسف نوری :
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم است، او پیش از این فعالیت هایی در سازمان آموزش و پرورش داشته و سوابقی از جمله ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه او به چشم می خورد. 
 
توضیحات : 
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. 
او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و 5 جلد کتاب و 10 مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست. 
وی 53 ماه سابقه حضور در جبهه در سال های دفاع مقدس را دارد، و حدود 40 ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است. 
در آذر ماه سال 1400 یوسف نوری توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد. 
او پیش از این انتصاب فعالیت هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آن ها می توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. 
 
فهرست سایر سوابق اجرایی: 
•  مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
•  معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
•  مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
•  رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
•  مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • «یوسف نوری» استاندار مازندران شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد