Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بختیاری کارآفرین و بسیجی نمونه استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌هایی که در زمنیه اقتصادی به ثمر رسانده است اظهار داشت: فعالیت تولیدی ما در زمینه تولید پلاستیک و نایلکس دسته دار است که از سال ۹۳ اوایل ۹۴ به اتفاق یک شریک دیگر شروع به کار کردیم.

وی افزود: هزینه‌های اولیه برای راه اندازی این تولیدی بالا بود و ما مجبور شدیم تا هزینه‌های سنگین در قبال پرداخت این دستگاه‌ها انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همین موضوع باعث شد تا مقداری از سرمایه خود را از دست دهیم و از ۳ ماه گذشته تا کنون با کمبود نقدینگی و حداقل تولید در تولیدی روبه رو خواهیم بود.

این کارآفرین بسیجی همچنین درمورد مصرف پلاستیک در ایران عنوان کرد: میزان پلاستیک تولیدی در ایران بیش از ۱۷ هزار تن در سال تخمین زده شده که این رقم معادل ۵۰۰ تن در روز می‌شود و هر فرد تهرانی به طور متوسط روزانه سه پلاستیک را وارد چرخه محیط زیست می‌کند. می‌توان با فرهنگ سازی و کمی تبلیغ در فضای رسانه‌ای این میزان از مصرف تولید نایلکس را به حداقل رساند.

بختیاری درباره میزان اشتغال زایی که با تولید راه اندازی خود انجام داده است اظهار داشت: با مقدار سرمایه گذاری که انجام شده و وام‌های ۳۰ میلیونی بسیج سازندگی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی صورت گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرجهاد کشاورزی سرپل‌ذهاب در این مراسم گفت :  ۲۰۰هکتار باغ گوجه سبز در شهرستان وجود دارد که پیش بینی می شد 5تن در هر هکتار برداشت شوداما به دلیل خسارات باد و طوفان بین ۶۰ تا ۷۰ درصد تولید محصول در این باغات کاهش یافت .
مهندس بهرامی  با اشاره به نقش این محصول در اشتغالزایی شهرستان افزود  : در زمان برداشت این محصول برای قریب به ۲۰ هزار نفر روز از کارگران فصلی در زمینه برداشت ، بسته بندی و حمل و نقل در شهرستان اشتغالزایی خواهد شد .
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ادامه داد : تولید این محصول برای قریب به ۵۰۰ نفر در این دو روستا بصورت ثابت و پایدار شغل ایجاد شده است .
وی تصریح کرد : این محصول امروز در یک بسته بندی  جدید  برای عرضه در بازار به استانهای تهران ، همدان ، تبریز ، اهواز و ... ارسال می شود و به دلیل نوبرانه بودن آن از قیمت بالا و خوبی برخوردار است .
باتوجه به اینکه سرپلذهاب یک شهرستان گرمسیری است امکان پرورش محصول گوجه سبز در آن وجود ندارد اما وجود دوروستای پیران و کلاهمال در یک ریز اقلیم بین کوههای رشته کوه زاگرس و عبور رودخانه از منطقه باعث یک آب و هوای بسیار خوب برای باغات گوجه سبز در این دوروستا شده است .

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری