Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از تخریب ۱۵۲ بنای غیرمجاز به مساحت ۵۵ هزارمترمربع در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: برای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها نسبت به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ در روستا‌های اسکنده، حاجی کلا، ملا کلا و درویش آباد از توابع بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: در روستای اسکنده در ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع، تفکیک و دو بنای احداثی تخریب شد.

صادقی تغییر کاربری غیرمجاز در روستا‌های حاجی کلا را در ۱۷ هزار و ۳۸۰ مترمربع، ملا کلا ۲۳ هزار مترمربع و روستای درویش آباد را ۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع را بصورت تفکیکی اعلام کرد.

وی گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد در این عملیات ۵۵ هزار و ۶۸۰ متر مربع از زمین‌های تغییرکاربری داده شده را آزادسازی و به چرخه تولید بازگرداند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: جهاد کشاورزی با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد کرد.

صادقی گفت: هرگونه ساخت و ساز در حوزه کشاورزی ممنوع بوده مگر این که مجوز قانونی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده باشد.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در محمودآباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۳۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت