Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي استقلال براي انتخاب ترکيب اصلي خود در دربي 85 با چند چالش مهم روبرو است.
به گزارش "ورزش سه"، وينفرد شفر هنوز در مورد ترکيب اصلي خود به جمع بندي نهايي نرسيده است اما به نظر او بيشتر پست ها کار چندان سختي براي انتخاب نفرات اصلي خود ندارد و تنها در بعضي از پست ها است که او بايد در مورد بازيکنان مختلف خود تصميم گيري کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فاصله 24 ساعت مانده به شروع دربي شفر در 4 پست خود به جمع بندي نهايي نرسيده است که بايد تا شروع بازي در مورد اين پست ها تصميم گيري کند.
حسيني يا رحمتي؟
از بين حسيني و رحمتي هرکدام در دربي بازي کنند، براي استقلال اتفاق خوبي است. مهدي رحمتي بسيار باتجربه است که در سال هاي گذشته چه زماني که در اوج و چه در افت بوده بازي هاي بسيار خوبي انجام داده است. در دربي 84 که با شکست 4 بر 2 استقلال همراه شد، رحمتي يک پنالتي گرفت و با يک دبل سيو زيبا اجازه نداد شکست تيمش سنگين تر شود.
اما حسيني که در دو فصل گذشته به صورت جسته و گريخته در ترکيب استقلال به ميدان رفته است، پيش از دربي موفق شده خود را به عنوان گلر ثابت استقلال معرفي کند. او گلر جواني است که رفلکس ها و سرعتش بسيار خوب است و مي تواند در اولين تجربه دربي به ستاره آبي ها تبديل شود.


وريا غفوري يا خسرو حيدري؟
وريا غفوري و خسرو حيدري در پست دفاع راست با هم رقابت مي کنند. آنچه مسلم است نظر شفر روي وريا غفوري براي قرار گرفتن در پست دفاع راست مثبت تر است چون او خصوصيت تدافعي بهتري دارد اما خسرو حيدري هم که در کارهاي هجومي بازيکن مستعدي است براي اين بازي بدون شانس نيست.
البته اين احتمال هم وجود دارد که شفر بخواهد از خسرو حيدري و وريا غفوري مثل بازي با نساجي همزمان در پست دفاع و هافبک راست بازي بگيرد.


چپاروف يا فرشيد باقري؟
اين که شفر بخواهد در جدال روز پنجشنبه از چپاروف يا فرشيد باقري استفاده کند، به سيستم دفاعي يا تهاجمي او ارتباط پيدا مي کند. اگر شفر بخواهد با دو هافبک دفاعي بازي کند انتخاب او فرشيد باقري خواهد بود اما اگر او بخواهد با يک هافبک دفاعي بازي کند به طور قطع چپاروف به ميدان خواهد رفت.
آنچه از تمرينات استقلال در روزهاي گذشته کاملا مشخص است شفر قصد دارد برابر پرسپوليس با دو مهاجم بازي کند، حالا يا با دو هافبک دفاعي يا با يک هافبک دفاعي و يک هافبک پشت مهاجم.

شهباززاده يا قرباني؟
اگر شفر بخواهد به آمار بازي هاي گذشته خود نگاه کند به طور قطع انتخاب او براي دربي 85 در پست مهاجم هدف علي قرباني خواهد بود چون اين بازيکن در بازي با نساجي توانست طلسم 959 دقيقه گل نزدن مهاجمان تيمش را بشکند.
اما سجاد شهباززاده هرچند در اين فصل کمي افت کرده است اما او هم تجربه نيم فصل حضور در فوتبال ترکيه را دارد و طبيعتا براي بازي در چنين ديداري استرس کمتري دارد. شهباززاده چه در دربي 85 بازي کند و چه نکند، در ادامه فصل حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.


عکس ها: رضا سعيدي پور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت