Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:11:00 GMT

2 شعبه بانکی و اعتباری در اهواز آتش گرفتند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۰۳۴۳

رکنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی در یک شعبه بانکی و یک شعبه اعتباری در بامداد روز چهارشنبه در اهواز توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

محمود روزبهانی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از این حوادث Accidents در شعبه بانک ملی شعبه زیتون کارگری و دیگری در موسسه اعتباری ملل سی متری این شهر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: آتش سوزی شعبه بانک ملی زیتون کارگری ساعت 2:47 دقیقه به این مرکز اعلام شد که ماموران پس از حضور در محل ، در ساعت 4:56 موفق به مهار کامل آتش شدند. 
وی افزود: حادثه Incident آتش سوزی در موسسه ملل شعبه سی متری اهواز نیز ساعت 2:27 دقیقه به این آتش نشانی اعلام شد و ماموران پس از حضور در محل در ساعت 3:26 آتش را به طور کامل مهار کردند. 
روزبهانی افزود: برای مهار هر یک از این آتش سوزی ها سه دستگاه آتش نشانی اعزام شد. 
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دلیل این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است و میزان خسارت هنوز مشخص نشده است. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس