Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رونمایی از نرم افزار اربعین که در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و شهدای گمنام سپاه قدس گیلان برگزار شد،  گفت: این نرم افزار با همکاری مشترک قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان و دفتر سازمان سراج توسط جوانان گیلانی در کمتر از مدت یک ماه ساخته و طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نرم افزار نیازمندی های اربعین در 3 بخش که شامل اطلاعات پیش سفر، هنگام سفر و بعد از سفر برای زئران ساخته شده است، افزود: زائران می توانند به صورت رایگان این نرم افزار را از داخل مارکت های گوشی خود دانلود، نصب و از امکانات مختلف موبایلی آن در سفر به کربلا معلی استفاده کنند.

سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه نرم افزار نیازمندی های اربعین حسینی برای رفاه حال زئران طراحی شده است، گفت: ساخت این نرم افزارها اقدامی مناسب برای تسهیل سفر زائران است.

وی با اشاره به استقبال پرشور گیلانیان و زائران کشورهای حاشیه دریای خز برای حضور در مراسم اربعین حسینی  از گیلان افزود: سپاه با همکاری سایر سازمان ها در شهرهای آستارا، امام زاده هاشم و لوشان به زائران خدمات ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ع

 

نرم افزار نیازمندی های اربعین در رشت رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی