Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:پیکر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در میان دستان اهالی فوتبال تشییع و به بهشت زهرا (س) منتقل شد.

به‌ گزارش خرداد به نقل از ‌ایسنا، صبح امروز (چهارشنبه) از ساعت ۹ تعداد زیادی از علاقمندان، پیشکسوتان و اهالی فوتبال برای تشییع پیکر مرحوم ابراهیم آشتیانی خود را به  ورزشگاه شهید شیرودی رسانده بودند تا با پیشکسوت بزرگ باشگاه پرسپولیس  وداع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم افرادی همچون علی کریمی، علی پروین، محمد دادگان، بهرام افشارزاده، افشین پیروانی، جعفر کاشانی، محمد پنجعلی، محمدرضا ساکت، حسین کلانی، حمید جاسمیان، مهدی مناجاتی، کریم باقری، محمود خوردبین، محمد مایلی کهن، اسماعیل هلالی، زمانی، عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، بهنام ابوالقاسم پور، جواد قراب، محمد نوری، علی جباری،  فرامرز ظلی، علیرضا امامی‌فر و ... حاضر بودند.

نکته قابل توجه در مراسم امروز این بود که هیچ یک از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و همین طور مدیرعامل این باشگاه به مراسم تشییع نیامده بودند و از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس فقط جعفر کاشانی که هم دوره آن مرحوم بود حضور داشت.

این‌ در حالی است که از باشگاه استقلال، زمانی و ملکی دو عضو هیات مدیره به مراسم تشییع آمده بودند و همین طور بروشوری چاپ شده بود که از طرف باشگاه استقلال درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت گفته بود.

از طرف باشگاه پرسپولیس هم بنری در گوشه ورزشگاه نصب شده بود که روی آن درگذشت ابراهیم آشتیانی را غم‌انگیز توصیف کرده و تسلیت گفته شده بود.

در حالی که علی کریمی در تشییع مراسم حاضر شده بود تعدادی از هواداران فوتبال قصد گرفتن عکس سلفی با او داشتند که همین امر باعث ناراحتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس شد چرا که معتقد بود در مراسم تشییع پیکر نباید عکس سلفی گرفته شود.

پیکر مرحوم آشتیانی پس از تشییع به بهشت زهرا (س) منتقل شد تا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.


برچسب ها: ابراهیم آشتیانی ، پرسپولیس ، تشییع

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرماندار  بشرویه در جلسه برنامه ریزی تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید محمد مهدی فانی،شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از  میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا برگزار می شود. 

علیزاده افزود: پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA  شناسایی شد .

شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در  فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود