Web Analytics Made Easy - Statcounter

پخش اپیزود «تنها در تهران» از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر از جمعه پنجم آبان از شبکه یک آغاز می شود.

امشب (سوم آبان) قسمت ششم و پایانی اپیزود چادر گلدار به کارگردانی سید محسن یوسفی روی آنتن می رود و با اتمام این اپیزود، از روز جمعه پنجم آبان اپیزود «تنها در تهران» به کارگردانی نوید میهن دوست پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه شش قسمتی تنها در تهران روایتگر داستان جوانی است که تمام توانش را برای احیای مجدد کارخانه ای به کار می گیرد و علیرغم تمام نامهربانی ها، انگیزه اش را برای ادامه کار حفظ می کند.

بازیگران تنها در تهران

امین زندگانی، فریبا نادری، کوروش سلیمانی، طوفان مهردادیان، محمد یگانه، منوچهر علیپور، صبا گرگین پور و سامان صفاری از بازیگران این اپیزود هستند.

کارخانه ارج و بازار فرش فروشان تهران، بروجرد و کارخانه فرش قم، لوکیشن های اصلی این اپیزود از سریال روزهای بهتر است.

«کهنه سرباز» و «شاهد» نام اپیزودهای بعدی مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر است که به ترتیب توسط علیرضا محمودزاده و محمد کرمانشاهی کارگردانی شده است.

مجموعه روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از جمعه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه روی آنتن می رود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پخش «نون خ ۵» اعلام شد؛ تاریخ و ساعت پخش

زی‌سان:  شبکه یک با پایان شب‌های قدر و از شامگاه چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی را روانه آنتن خود می‌کند.

فصل پنجم سریال «نون خ» از اوایل آبان ماه سال گذشته در اطراف تهران کلید خورد و سپس تصویربرداری در شهر‌های چابهار، کرمان و… ادامه پیدا کرد. در این فصل قومیت‌های مختلف در داستان حضور دارند.

این فصل از سریال «نون خ» هم به مانند چهار فصل قبلی توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است. سعید آقاخانی علاوه برکارگردانی ایفاگر نقش نورالدین خانزاده معروف به «نون خ» است. در کنار او حمیدرضا آذرنگ، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«نون خ ۵» در ۲۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده که هفت قسمت آن در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

 

منبع: فیلم نیوز 

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • «اعتبار»، از شبکه تهران
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳؛ عشق تو نهال حیرت آمد/ وصل تو کمال حیرت آمد
  • زمان تشییع و خاکسپاری دوبلور باب اسفنجی اعلام شد
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی
  • زمان پخش «نون خ ۵» اعلام شد؛ تاریخ و ساعت پخش