Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فوجي فيلم امروز نسخه سوم پرينترهاي فوري موبايل به نام «Instax Share SP-3» را معرفي کرد. اين کمپاني تابستان گذشته مدل جديدي از فيلم «Instax» را معرفي کرده بود و حالا قصد دارد امکان پشتيباني از آنها را در اين پرينترهاي بي سيم کوچک نيز فراهم کند.در صورتي که با پرينترهاي فوري فوجي فيلم آشنايي نداريد بايد گفت که پرينترهاي سري Instax Share از قابليت همگام سازي بي سيم با اسمارت فون و چاپ سريع تصاوير برخودار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است علي رغم اينکه پرينتر SP-3 از فيلم جديد «Instax Square» پشتيباني مي کند، اما رول کار آن همانند مدل قبلي بوده و مزايا و معايب آن را به ارث برده است.
براي مثال در کنار مزيت هاي مثل سرعت چاپ بالا (حدود 10 ثانيه)، سازگاري با اکثر موبايل ها و شبکه هاي اجتماعي و کيفيت مناسب چاپ، معايبي از قبيل اپليکيشن نه چندان کارامد قرار دارند.
مدل جديد علاوه بر گزينه کلاژ، امکان اضافه کردن متن را نيز فراهم کرده با اين حال سفارشي سازي آن از انتخاب رنگ فراتر نمي رود.
پرينتر Instax Share SP-3 در آذرماه عرضه خواهد شد و با دو رنگ سفيد و مشکي به دست مشتريان خواهد رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق که اقدام به قاپیدن تلفن همراه دستکم ۵۰ نفر در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی‌ سریالی از شهروندان در سطح معابر در محله‌های اکباتان، مرزداران، نازی آباد، خانی آبادنو، پیروزی و ... رسیدگی به موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط دو مرد جوان و سابقه‌دار صورت گرفته است. آنان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند هر دو متهم  سابقه دار بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کرده و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیرشده در مقر انتظامی، گفت: متهمان در جریان بازجویی انجام شده به ۵۰ فقره  موبایل‌قاپی از شهروندان اعتراف کردند. همچنین تاکنون ۴۴ مالباخته نیز در مواجه حضوری این افراد را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

ولیپور گورزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندروید ۱۵ با قابلیت اینترنت ماهواره‌ای می‌آید!
  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • اندروید 15 با قابلیت اینترنت ماهواره ای می‌آید!
  • قابلیت جدید گوگل برای یافتن موبایل‌های اندروید خاموش
  • مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل؛ بررسی همه چالش‌ها و فرصت‌ها
  • بهترین اینترنت همراه برای سفر عید کدام است؟
  • کاهش سرعت اینترنت ثابت و افزایش سرعت اینترنت موبایل در ایران
  • اگر ساعت موبایل‌ها به‌صورت خودکار یک ساعت جلو رفت چکار کنیم؟
  • (تصاویر) باجه‌های تلفن عمومی، نماد روزگار بدون موبایل
  • مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل نوروز امسال هر روز عیدی می‌گیرند