Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي کروات سرخپوشان در جدال مقابل نفت بدون توجه به غيبت ستاره‌هايش يک گام به جلو برداشت اما مسلما دربي ديداري متفاوت است که ستاره‌ها مي‌توانستند کار او را آسانتر کنند.
به گزارش "ورزش سه"، مهدي طارمي، فرشاد احمدزاده و احمد نوراللهي سه ستاره‌اي هستند که قادر به همراهي پرسپوليس در دربي نيستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازيکناني که هر کدام به نوبه‌ي خود مي‌توانستند تغييري جالب توجه در ترکيب اين تيم ايجاد کنند و شرايط را براي دستيابي به هدف براي برانکو آسان کنند. با اين حال برانکو بدون اين بازيکنان و با جانشيناني که البته نشان داده‌اند براي موفقيت از هيچ تلاشي خودداري نمي‌کنند به اميد پيروزي در دربي هشتاد و پنج است. در ادامه نگاهي مي‌اندازيم به چالش‌هاي ترکيب پرسپوليس در جدال مقابل استقلال.
بيرانوند يا بوژيدار؟ مسلما آقاي شماره يک
هر چقدر انتقادات نسبت به بيرانوند اين روزها افزايش يافته باشد اما دربي مسلما جايي براي تغييرات عجيب درون دروازه نخواهد بود و شماره يک پرسپوليس در سومين دربي خود به دنبال اولين پيروزي خواهد بود. او در فصل گذشته يک تساوي و يک شکست را تجربه کرد. تيمش در شرايطي که رکورد جالبي در خط دفاعي داشت ناگهان سه گل در دربي دريافت کرد و اکنون فرصت بزرگي براي دستيابي به اولين پيروزي در دربي است. بازيکني که پيش از اين و با پيراهن نفت تهران نمايش‌هاي خيره‌کننده‌اي مقابل استقلال به جا گذاشته و اميدوار به تکرار آن اينبار با پيراهن پرسپوليس است.

زوج دفاعي؛ بازگشت کاپيتان و اما و اگرها
با بازگشت سيدجلال حسيني به ترکيب سرخپوشان اينکه در کنار او شجاع خليل زاده يا محمد انصاري به ميدان بروند با اما و اگرهايي همراه است. انصاري در سمت چپ نتوانست در جدال مقابل نفت عملکرد خوبي داشته باشد و شجاع خليل زاده نيز مدتي است به دوران پراشتباه خود بازگشته است. دربي اما ديداري است که هر اشتباه کوچکي مي‌تواند بزرگترين فاجعه را به همراه داشته باشد. اينکه برانکو روي تغيير زوج دفاعي در اين جدال ريسک کند هم خيلي کم است و به نظر مي‌رسد شماره 3 و 4 سرخپوش همان زوج موردنظر او در دربي محسوب شوند.

سمت چپ و راست دفاعي؛ تخصصي‌ها
حسين ماهيني احتمالا انتخاب اول برانکو در سمت راست خواهد بود تا در بعد از دو دربي گذشته اکنون در پست تخصصي خود به ميدان برود. رقيب او در اين پست صادق محرمي است که به دليل دوري از شرايط آرماني مسلما در اين جدال هم نيمکت نشين خواهد شد تا شماره 13 به دنبال جبران اتفاقات دربي فصل گذشته باشد. ديداري که مجبور شد در پست هافبک دفاعي به ميدان برود و البته از پس وظايف خود برنيامد؛ اما اينبار شرايط متفاوت است.
در سمت چپ هم محمد انصاري با حضور در پست تخصصي خود به دنبال يک روز اميدوارکننده خواهد بود. جدال او با ملي‌پوشان استقلال در اين سمت جالب توجه خواهد بود و برانکو اميدوار است اينبار برخلاف ديدار مقابل نفت او را آماده و سرحال در سمت چپ ببيند.


هافبک دفاعي؛ کدام سيستم؟
حضور بازيکني در پست هافبک دفاعي پرسپوليس بستگي به نوع سيستم مدنظر برانکو در اين جدال خواهد داشت. در غياب احمد نوراللهي، سرمربي سرخپوشان محسن ربيع خواه و کمال کاميابي نيا را در اختيار دارد که بسته به نوع سيستم خود بايد از هر دو به صورت همزمان يا يکي از اين دو استفاده کند. با اين حال به نظر مي‌رسد در جدال دربي کمال در پست 6 حاضر شود و به نوعي 4 ضلعي دربي 82 و برد رويايي آنها شکل گيرد.

هافبک‌هاي هجومي؟ بشار يا مسلمان؟
در صورتي که برانکو راي به حضور کمال کاميابي نيا در پست هافبک دفاعي بدهد، محسن مسلمان، بشار رسن و وحيد اميري سه ضلع هجومي سرخپوشان را شکل خواهند داد. بشار رسن در سمت راست جانشين فرشاد احمدزاده خواهد شد و مسلمان نيز وظيفه هرم هجومي را در اختيار خواهد داشت و وحيد اميري در سمت چپ به ميدان مي‌رود. با اين حال در صورتي که ربيع خواه به اين ترکيب اضافه شود، نيمکت نشيني بشار رسن محتمل خواهد بود تا کمال، مسلمان و اميري سه ضلع ديگر خط مياني را شکل دهند.


مهاجمان؛ همان هميشگي و در سوداي گلزني
زوج خط حمله پرسپوليس هم در غياب مهدي طارمي کاملا قابل پيش بيني است و برانکو در چند ديدار قبلي از گادوين منشا و علي عليپور سود برده و احتمال هرگونه تغيير در اين پست نزديک به صفر است. منشا در فصل گذشته عليرغم موفقيت بزرگ در کسب عنوان دومين گلزن ليگ در نهايت موفق به گلزني به استقلال نشده است و آمادگي اين روزهاي او برانکو را اميدوار به قرار گرفتن نام او به عنوان گلزن دربي مي‌کند و عليپور نيز بعد از اينکه عنوان جوانترين گلزن دربي را به خود اختصاص داد اکنون 2 فصل و چهار ديدار است که براي تکرار آن موفقيتي نداشته و شايد آمادگي اين روزهاي او نيز بتواند شرايط براي ثبت دومين گل دربي را براي او ميسر کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران

در حالی که در بسیاری از تیم ها زوج خط حمله نتوانسته اند به 7-6 گل هم برسند، پرسپولیس با زوج خط دفاعی خود در فصل جاری لیگ برتر 10 گل زده است.

به گزارش طرفداری، گولسیانی و کنعانی زادگان در بازیهای تیم پرسپولیس هر کدام 5 گل به ثمر رسانده و روی هم 10 گل زده اند.

البته این دو بیشتر گلهای خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند اما نه همه آن ها را و این نشان می دهد که زوج دفاعی پرسپولیس در بازیهای مختلف از جمله بازی برابر تیمهای ذوب آهن و پیکان توان گلزنی برابر رقبای خود را داشته اند.

به هر حال گولسیانی و کنعانی در حالی هر کدام 5 گل زده اند که در پرسپولیس تنها شهاب زاهدی با 6 گل بیشتر از آن ها در لیگ گل زده است. البته عیسی آل کثیر هم 6 گله است اما او 2 گل از 6 گلش را برای تیم سپاهان زده و 4 گل دیگر را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رسانده است. در ضمن عیسی در جام حذفی هم یک گل برای تیم پرسپولیس ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم