Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

درمورخه3 اردیبهشت ماه سال جاری آقای محمد پورفخری مدیرکل راه آهن هرمزگان از راه اندازی پل زیرگذر و روگذر جاده و ریل( پل شهدای غواص )در ایستگاه راه آهن سیرجان خبرداد. افتتاح این پل با حضور استاندار محترم کرمان جناب آقای علیرضا رزم حسینی وهیئت همراه ،مدیر کل راه آهن هرمزگان، فرماندار سیرجان، شهردار و شورای شهر و مسئولین سیرجان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، عملیات احداث باند دوم پل مذکور در خردادماه سال 94 توسط شهرداری سیرجان و با همکاری راه آهن ج.ا.ا آغاز و پس از گذشت 18 ماه در 3 اردیبهشت 96 به بهره برداری رسید ضمناً آقای محمد پورفخری مدیرکل راه آهن هرمزگان اظهار نمود: این دومین پل احداث زیرگذر و روگذر جاده و ریل در مدت زمان 7 ماه با مشارکت راه آهن ج.ا.ا با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره افتتاح پروژه‌های شهری در حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: عملیات احداث خط ۸ متروی تهران نیز آغاز شده، با توجه به اینکه مترو نسبت به بقیه مدهای حمل و نقل عمومی بیشتر مورد توجه مسافران است، پروژه احداث خط ۸ مترو را شروع کردیم.

وی در خصوص تأمین هزینه‌های احداث پروژه خطوط ۸ و ۹ عنوان کرد: در تکمیل خطوط ۸ و ۹ برای نخستین بار ابتکار جدیدی برای تعامل و سرمایه‌گذاری با شرکای ایرانی و چینی پیش گرفته‌ایم که مبتنی بر آن بناست هزینه ساخت خطوط از محل تهاتر ملکی تأمین شود.

محمدخانی تصریح کرد: خط ۸ متروی تهران با ۹ خط دیگر تلاقی دارد و از ۱۱ منطقه تهران عبور می‌کند و پیش‌بینی می‌شود سالانه ۳۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا کند. این خط مترو از منطقه ۱۵ و محله مسعودیه آغاز می‌شود و با عبور از مرکز شهر در ایستگاه تقاطعی سرسبز واقع در منطقه ۸ به اتمام می‌رسد.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مطابق طراحی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود ایستگاه‌های ابتدایی خط ۸ مترو تا ۴ سال دیگر آماده شود و با تکمیل این خط حدود ۱۰ درصد از بار ترافیکی این مناطق کاسته شده و از طرف دیگر این خط به دلیل عبور از مناطق پر جمعیت، باعث افزایش مسافرپذیری سایر خطوط نیز خواهد شد.

کد خبر 839397 برچسب‌ها شهردارى تهران مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۱۳ ایستگاه پویش ایمنی سفردر آذاربایجان غربی
  • احداث زیرگذر میدان سپاه تهران از اوایل سال آینده
  • اعلام جزئیات احداث زیرگذر میدان سپاه
  • پذیرش مسافر از امروز در ایستگاه متروی «بهار شیراز»/ تجهیز کارگاه ساخت زیرگذر میدان سپاه
  • آغاز پروژه زیرگذر میدان سپاه از سال آینده | تکمیل پروژه به مدت یک سال
  • هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو ۳ همت است/ سال آینده چهره تهران از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد
  • جزئیات احداث زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • خط ۸ مترو از چه زمانی راه اندازی می‌شود؟
  • ۲۰ ایستگاه در خط ۶ مترو تهران فعال است
  • احداث جاده بین مزارع در بهاباد