Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@17:46:13 GMT

یازدهمین پاراگراف ویژه پری صابری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۱۹۷۳

یازدهمین پاراگراف ویژه پری صابری منتشر شد

یازدهمین شماره ماهنامه پاراگراف ویژه پری صابری منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی مجله، ماهنامه هنرهای نمایشی «پاراگراف» که می‌کوشد هر شماره خود را به شکل پرونده، به یک چهره ماندگار در عرصه‌های هنرهای نمایشی (سینما، تئاتر و تلویزیون) اختصاص دهد، در یازدهمین شماره‌ خود به سراغ پری صابری رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شماره از «پاراگراف»، علاوه بر گفت‌‌وگوی با پری صابری پیرامون زندگی و آثارش، یادداشت‌ها و دلنوشته‌هایی از: دکتر حجت‌الله ایوبی، دکتر اکبر عالمی، دکتر محمدهادی کریمی، دکتر غلامرضا آذری، دکتر امید روحانی، اسماعیل شنگله، احترام برومند، خسرو خورشیدی، حسین پاکدل، خسرو سینایی، حسین مسافر آستانه، جهانگیر کوثری، سهیل محمودی، حمید لبخنده، ابراهیم حقیقی، علی دهباشی، امیر اثباتی، علیرضا شجاع نوری، یارتا یاران، نادر رجب‌پور، رامتین شهبازی، فرزانه ابراهیم‌زاده و بهمن عبداللهی درباره ابعاد شخصیتی و آثار نمایشی و سینمایی پری صابری منتشر شده است.
عکس‌های کمتر دیده شده و یا دیده نشده‌ای از‌ زندگی شخصی و حرفه‌ای پری صابری نیز در بخش پایانی و آلبوم خاطرات این شماره از «پاراگراف» به چاپ رسیده است.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه«پاراگراف»ب، بهاره برهانی و سردبیر آن، محمدرسول صادقی است. یازدهمین شماره این ماهنامه، در 72 صفحه گلاسه و تمام رنگی، با قیمت 8 هزار تومان تنها از طریق شهرکتاب‌ها و کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.
گفتنی است پخش ققنوس به نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید(اردیبهشت)، بن بست مبین، پلاک 4 (تلفن:66460099) توزیع ماهنامه پاراگراف را به عهده دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»

رژیم اسرائیل بعد از هفت ماه به دو راهی بدون بازگشتِ تداوم جنگ یا تسلیم به خواسته‌های مقاومت در پذیرش آتش بس رسیده است که انتخاب هر یک از این دو با توجه به روند هفت ماه جنگ غزه، نتیجه‌ای جز تسلیم یا شکست برای این رژیم ندارد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست 

2- افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو

3- چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش

4- پیشنهاد وزیر کار برای افزایش 2برابری حق مسکن کارگران

5-زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره ورزشی زندگی به توان سلامتی-یزد
  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌ گذاری ایکس ۵۵ پرو متوقف شد/علت: نقص فنی
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو متوقف شد
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • صد و شصت و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)