Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@16:19:45 GMT

پایان تور ایرانی زیر ۲۱ سال پینگ پنگ

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۲۳۰۳

پایان تور ایرانی زیر ۲۱ سال پینگ پنگ

آرمان حاجی ئی بر سکوی نخست مسابقات زیر ۲۱ سال تور ایرانی تنیس روی میز ایستاد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، مسابقات زیر ۲۱ سال تور ایرانی آقایان کشور با شرکت ۸۴ بازیکن عصر دیروز به پایان رسید. ورزشکارانی از سراسر کشور در ۱۴۴ مسابقه این رده سنی شرکت داشتند و در نهایت آرمان حاجی ئی به قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین حیدری مقام دوم را کسب کرد و امیرحسین هدایی و آریا امیری به طور مشترک بر سکوی سوم مسابقات ایستادند.
حمود نظری دبیر فدراسیون، ابراهیم علیدخت قهرمان اسبق تیم ملی و مهرداد بابادی وند سرمربی اسبق تیم ملی تنیس روی میز ایران، جوایز بازیکنان را اهدا نمودند.
تور ایرانی تنیس روی میز تا پنجم آبان در رده بزرگسالان ادامه پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند