Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز ـ استاندار خوزستان از آمادگی بسیار بالای هر دو مرز خوزستان یعنی شلمچه و چذابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی آخرین هماهنگی های لازم در مرزهای شلمچه و چذابه نشان از آمادگی مناسب دارد و دستگاه های مختلف کارهای خود را خوب انجام دادند و هر دو مرز آماده استقبال از زائران حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت رسانی به مردم در مسیر تردد زائران به سمت کشور عراق در جریان است و پارکینگ ها، راه ها، محل مواکب، پایانه های مرزی همه مهیا هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکل کوچکی در ارتباط با پست وجود دارد که ارسال پاسپورت ها برای کنسولگری عراق با کندی صورت می گیرد و آن هم قرار است رفع شود.

شریعتی ادامه داد: نهادهای امدادرسان مثل هلال احمر و اورژانس آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به زائران حسینی دارند. همچنین دستگاه های اجرایی دیگر هم به تبع همکاری های مورد نیاز را خواهند داشت.

وی بیان کرد: هنوز صادرات در مرزهای شلمچه و چذابه در جریان است اگر چه روند کند شده ولی سعی می کنیم تا روند در هر دو مرز یا حتی فقط شلمچه ادامه داشته باشد. 

استاندار خوزستان یادآور شد: اگر طرف عراقی همکاری لازم را داشته باشد امسال با توجه به شعار سال هم تأکید داریم تا به هیچ وجه مرزهای استان برای صادرات، مسدود نشوند.

شریعتی عنوان کرد: امسال قول داده بودند که انجام صادرات از مرز شلمچه متوقف نشود؛ هرچند ما امیدوار به انجام صادرات از هر دو مرز هستیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود