Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در کرمانشاه با اشاره به آغاز این طرح از ابتدای ماه محرم و با محوریت تعزیرات حکومتی اظهار داشت: این طرح نظارتی که تا پایان مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید اجرای این طرح از هشتم تا ۱۸ آبان ماه خبر داد و گفت: از استانهای همدان، ایلام و کردستان نیز سه اکیپ دو نفره با استان کرمانشاه همکاری دارند که از ورودی شهرستان کنگاور تا مرز خسروی را تحت پوشش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودکی با بیان اینکه از سازمان تعزیرات استان کرمانشاه نیز دو تیم روزانه به کنترل بازار خواهند پرداخت، عنوان کرد: گشت‌های سیار این اداره کل علاوه بر بازرسی‌های محسوس بر مراکز خدماتی مانند زائرسرا ها، هتل‌ها، رستورانهای بین‌راهی، بازار و فروشگاه‌های سطح شهر نظارت جدی خود را با تعامل و همکاری ادارات نظارتی در این ایام اجرا و در صورت مشاهده تخلف  برخورد قاطع و سریع و اعمال قانون خواهد کرد.

وی با اشاره به بازدید از موکب‌های مسیر تردد زائران، بیان کرد: این نظارت به منظور پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی و سلامت کالا و خدمات ارائه شده به زائران است و تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

جودکی با اشاره به اینکه شعب سازمان تعزیرات آماده دریافت گزارشها و شکایات مردم است گفت: مردم تخلفات را به شماره تماس ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان صنعت معدن و تجارت اطلاع یا به صورت مکتوب شکایات خود را به تعزیرات در استان کرمانشاه ارائه دهند.

انتهای پیام /

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.  لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات