Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دانش آموز مجروح و بازمانده از حادثه سقوط از پل چمران اصفهان از علائم حیاتی پایدار و هوشیاری کامل برخوردار است.

به گزارش صدای ایران، پیش از ظهر شنبه 29 مهر سال جاری 2 دختر دانش آموز نوجوان از پل چمران اصفهان سقوط کردند که یکی از آنها جان باخت و نفر دوم به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز سه شنبه به نقل از ' کیانوش جهانپور ' اعلام کرد: مجروح حادثه سقوط از پل چمران اصفهان پس از تلاش پزشکان امروز به هوش آمد و از وضعیت پایدار برخوردار است.

جهانپور افزود: این مجروح باتوجه به شکستگی های اندام تحتانی پس از به هوش آمدن و مجوز متخصصان بیهوشی برای جراحی دوم به اتاق عمل منتقل شد.

وی گفت: این مصدوم در روزهای آینده برای جراحی سوم و ترمیم شکستگی های ناحیه ستون فقرات بار دیگر تحت جراحی قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در زمان حاضر وضع این دختر نوجوان بسیار بهتر شده و اقدام های درمانی همچنان ادامه دارد.

جهانپور پیش از این به ایرنا گفته بود که بر اثر این حادثه یکی از دختران به دلیل برخورد شدید سر و بدن به زمین و کاهش سطح هوشیاری، فوت کرد و دختر دیگر دچار ترومای (مصدومیت) شدید و شکستگی های متعدد شده است.

تاکنون علت اصلی حادثه سقوط 2 دختر دانش آموز از روی پل روگذر چمران اصفهان بطور رسمی از سوی مراجع مربوطه اعلام نشده و موارد ضد و نقیضی درباره آن مطرح شده است.

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در ابتدا سقوط این 2 دانش آموز را تحت تاثیر چالش 'نهنگ آبی' دانست اما پس از آن آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که خودکشی های اصفهان ربطی به چالش نهنگ آبی نداشته و حسین اسدبیگی رییس اورژانس اجتماعی عنوان کرد که چالش نهنگ آبی به طور مستقیم تاثیری در خودکشی این دو دختر نداشته است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت

خلفی گفت: در حادثه امروز یک دستگاه خودرو پراید پس از برخورد با ال ۹۰ از جاده منحرف و داخل دره سقوط کرد.

وی افزود: این حادثه در ۲۰۰ متری روستای امین آباد جاده برغان در شهرستان ساوجبلاغ اتفاق افتاد که بلافاصله ۲ تیم از امدادگران پایگاه امداد و نجات شهدای مدافع حرم به محل حادثه اعزام شدند.

خلفی اظهار کرد: نجاتگران این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به ۲ نفر در محل حادثه درمان سرپایی ارائه دادند و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس  به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی
  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • هنرنمایی زیبای دختر دانش آموز روی تخته سیاه با گچ
  • حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه
  • شادمانی اصفهانی‌ها از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی + فیلم
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳