Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: مرکز مدیریت راه‌های استان لرستان با کسب امتیاز ۹۴.۷، رتبه نخست را در بین مراکز کشور به خود اختصاص داد، این در حالیست که به گفته وی از ابتدای امسال تا چهارم مهرماه، ۴۵ هزار و ۸۰۲ مورد تخلف از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت موجود در راه‌های مواصلاتی استان لرستان ثبت و برای پلیس راهور ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: بنا به اعلام رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، استان لرستان در ارزیابی عملکرد مراکز مدیریت راه‌های استان‌ها در شهریورماه در بین ۳۱ استان با کسب ۹۴.۷ از یک‌صد امتیاز، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

وی افزود: این ارزیابی از نظر شاخص‌های مختلفی از جمله عملکرد دستگاه‌های ترددشمار، دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر صورت می‌گیرد.

زندی فر ادامه داد: با تلاش همکارانم در مرکز مدیریت راه‌های استان، در ارزیابی عملکرد شهریورماه امسال موفق شده‌ایم در بخش ثبت سوانح و وقایع یک‌صد امتیاز، دوربین‌های نظارت تصویری ۹۸.۶، مدیریت ناوگان امدادی ۹۸.۵ امتیاز، تلفن گویای ۱۴۱؛ ۹۸.۳ امتیاز، تابلوهای پیام متغیر و ترافیک نما ۹۷.۲، توزین حین حرکت ۹۵.۸، عملکرد ترددشمارهای جاده‌ای ۹۲.۲ و در بخش ثبت تخلفات سرعت ۸۵.۸ امتیاز را به خود اختصاص دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ارزیابی عملکرد مراکز مدیریت راه‌ها معمولاً به صورت ماهیانه و یا هر سه ماه یک‌بار انجام می‌شود که خوشبختانه استان لرستان همواره از استان‌های صدر جدول در این زمینه بوده است.

زندی فر همچنین در رابطه با ارسال تخلفات از طریق سامانه‌های هوشمند کنترل سرعت به پلیس راهور افزود: این تعداد جرائم به وسیله ۳۷ سامانه کنترل سرعت فعال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ثبت و برای پلیس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع جرائم یادشده ۴۵ هزار و ۴۴۵ مورد از سوی پلیس راهور بررسی شده است، اظهار کرد: پس از بررسی جرائم فوق از سوی پلیس، تنها ۵ هزار و ۳۹۳ مورد از آن‌ها غیر صحیح و مغایر شناخته شده، در حالی که ۴۰ هزار و ۵۲ مورد از جرائم ثبت شده توسط سامانه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان صحیح بوده‌اند.

زندی فر ادامه داد: به طور میانگین سرانه ثبت صحیح و بدون مغایرت جرائم توسط هر یک از سامانه‌های فعال کنترل سرعت در راه‌های استان ۵.۷۰ عدد است.

وی گفت: در بازه زمانی یادشده دو هزار و ۳۰۶ برگ جریمه چاپ، ۴۲ هزار و ۵۳۵ پیامک بررسی تخلف و ۳۶ هزار و ۶۸۸ پیامک تأیید تخلف ارسال شده است.

 لازم به یادآوری است که تاکنون ۴۲ سامانه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی استان لرستان راه‌اندازی شده که در حال حاضر ۳۷ سامانه به طور کامل فعال هستند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حیدری در نشست شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان افزود: در این نشست در خصوص همراهی، همدلی و همکاری همه شرکت‌های بیمه در استان برای ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه‌ای بحث و تبادل نظر که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ خدمات شایسته تری را برای مردم انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان ادامه داد: متأسفانه یکی از معضلاتی که در بین برخی خانواده‌ها پیش می‌آید، بیمه نبودن منازل مسکونی و یا امکان تجاری است که دردسر‌های زیادی را برای مردم بوجود می‌آورد.

وی خاطرنشان ساخت: در تلاشیم با اطلاع رسانی‌های بیشتر و همراهی مدیران استان بتوانیم پوشش گسترده بیمه را در استان انجام داده تا در زمان حوادث، خسارت کمتری به آن‌ها وارد شود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • دانشگاه تهران تنها دانشگاه ایرانی دارای رتبه در «مدیریت و کسب‌وکار» و «علوم محیط زیست»