Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی تأکید کرد که همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم بازی‌های سختی پیش رو دارند و تیم قهرمان در دیدارهای بین سه تیم اول جدول مشخص نخواهد شد.

وحید شمسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارن تسنیم «پویا»، درباره دیدار تیم‌ فوتسال تأسیسات دریایی مقابل مس سونگون در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بازی سنگینی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مس بازیکنان و مدیرت بسیار خوبی دارد و حمید بی‌غم، سرمربی این تیم هم یکی از دوستان قدیمی و خوب من است. فکر می‌کنم کسانی که به سالن بیایند و یا از تلویزیون بازی را نگاه کنند، بازی خوبی را شاهد باشند.

وی ادامه داد: هر دو تیم ملی‌پوشان و بازیکنان خوبی دارند. فیلم چند بازی مس را دیده‌ام و اولین بازی خود را هم در نیم‌فصل نخست با نتیجه 2 بر یک به این تیم واگذار کردیم. البته ما نسبت به آن دیدار تغییرات زیادی داشته‌ایم. مسی‌ها چندین هفته در صدر جدول قرار داشتند و این نشان می‌دهد که تیم توانمندی هستند. ضمن اینکه مس سونگون تیم پولداری است و توانسته در نیم‌فصل یک بازیکن برزیلی جدید جذب کند. مسئولان باشگاه مس سونگون هر لحظه می‌تواند در تیم خود تغییرات ایجاد کند.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی در ادمه با بیان اینکه تیم او نیز نسبت به ابتدای فصل تغییرات داشته است، گفت: ما هم نسبت به ابتدای فصل مهران عالیقدر را جذب کرده‌ایم و به لحاظ ساختاری تغییرات زیادی در تیم داشته‌ایم. قطعاً بازی بسیار بسیار سختی مقابل مس خواهیم داشت.

«خیلی‌ها اعتقاد دارند تکلیف قهرمانی در دیدارهای سه تیم تأسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند با یکدیگر مشخص خواهد شد» شمسایی در واکنش به این موضوع تصریح کرد: من این را قبول ندارم، ما در نیم‌فصل نخست در بندرعباس 5 بر یک شکست خوردیم. 13 هفته از لیگ برتر باقی مانده و فکر می‌کنم بازی با تیم‌های حفاری، فرش‌آرا و چند تیم دیگر بسیار سخت است. زیبایی فوتسال هم به همین سختی بازی‌هاست. به نظر من این بازی‌ها نمی‌تواند قهرمان را مشخص کند، اما اعتقاد دارم می‌تواند یک عامل برای بالا رفتن روحیه بازیکنان شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی با مس خواهیم داشت. لحظه به لحظه این بازی فضای خاص خودش را خواهد داشت و در هر صورت امیدوارم بازی زیبایی را مانند بازی با گیتی پسند شاهد باشیم. پس از آن مسابقه هر کسی من را می‌دید، می‌گفت بازی بسیار جذابی بود، امیدوارم این مسابقه هم مانند همان دیدار، جذاب و دیدنی باشد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت آغاز شد و تیم‌های ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کردند. برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ بین دو تیم تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.

دانلود صوت خبر فوتسال آسیا

کد خبر 747871

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت