Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@14:27:03 GMT

انفجار مين در مهران با يک کشته و 2 زخمي

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۵۵۳۶

انفجار مين در مهران با يک کشته و 2 زخمي

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - انفجار مين در منطقه مرزي چنگوله شهرستان مهران از توابع استان ايلام صبح چهارشنبه يک کشته و 2زخمي برجا گذاشت.

به گزارش ايرنا، معاون سياسي امنيتي فرمانداري مهران به خبرنگار ايرنا گفت: در اين حادثه که در حين فعاليت اکيپ متخصص مين زدايي در منطقه عمومي چنگوله در مرز اين شهرستان با عراق رخ داد `جوان درخشان ` از اعضاي گروه خنثي سازي مين کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجيد زرگوشي افزود: همچنين دراين حادثه 2 نفر ديگر از اعضاي اين گروه خنثي سازي مين به نام هاي قدرت پارسه و مهدي رضايي زخمي شدند که به وسيله اورژانس هوايي به مراکز درماني ايلام انتقال يافتند.
معاون فرمانداري مهران توضيح داد: اين سه نفر متخصص و عضو گروه خنثي سازي مين هستند که درقالب يک شرکت خصوصي مين زدايي از مناطق آلوده به مين و مواد منفجره باقي مانده از دوران جنگ تحميلي اين شهرستان فعاليت مي کردند.
وي يادآوري کرد: اين سومين حادثه انفجار مين در حين عمليات مين زدايي از مناطق مرزي شهرستان مهران است که درسال جاري رخ مي دهد.
وي اظهار کرد: در 2 حادثه قبلي نيز چند نفر مجروح شده بودند.
وي گفت: بسياري از اراضي شهرستان مرزي مهران به عنوان يکي از آوردگاه هاي دوران دفاع مقدس آلوده به مين و ديگر بقاياي جنگ تحميلي است که البته به دنبال پايان جنگ پاکسازي آنها آغاز شد.
220 کيلومتر از مجموع 430 کيلومتر مرز مشترک استان ايلام با عراق در محدوده شهرستان مهران قرار دارد.
هزاران هکتار از اراضي مناطق مرزي استان ايلام به عنوان جبهه مياني دوران دفاع مقدس در دوران جنگ تحميلي آلوده به مين و ديگر مواد منفجره باقي مانده از جنگ تحميلي شد.
خبرنگار: زهرا موسوي ** انتشار دهنده : شهريار حيدري فر
7172/6034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • انفجار منزل مسکونی در قم