Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از تهران، کیومرث کلانتری در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم ارتباط مستقیم با شهروندان اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و اهداف ما در مدیریت محیط‌زیست استان تهران مشارکت مستقیم مردم و استفاده از نظر آنها جهت حفظ محیط‌زیست به منظور بهره‌برداری از شرایط زیستی به شکل مطلوب می‌باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه مشارکت دادن مردم در سرنوشت خود در حوزه‌های مختلف، مورد توجه مسئولان و مدیران شهری قرار دارد تصریح کرد: نیازمند تعامل دو سویه مردم و مسئولان هستیم، باید اطلاعات به روز و مستمر از وضعیت محیط‌زیست را در اختیار مردم قرار دهیم و برای گوش دادن به گزارش‌ها و مطالبات مردمی آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران به سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مردم اشاره کرد و افزود: با آغاز بکار سامانه 50004044 مردم استان تهران می‌توانند از امروز مشکلات و مسائل محیط‌زیستی که با آن روبرو بوده و بر اساس قانون، رسیدگی و نظارت بر حل آن جزء وظایف سازمانی دستگاه محیط‌زیست است را به طور پیامکی گزارش کنند.

کلانتری عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق این سامانه گزارش هرگونه تخریب، آلودگی محیط‌زیست، نگهداری و یا خرید و فروش غیرمجاز حیات وحش و موارد مشابه را سریعا با ذکر محل وقوع و یا هرگونه اطلاعات بیشتر به طور خلاصه به این سامانه پیامک کنند.

وی با بیان اینکه هر ماه یک‌بار گزارشی از تعداد پیامک‌های دریافتی و اقدامات محیط‌زیست در ارتباط با این پیامک‌ها از طریق سایت اطلاع‌رسانی محیط‌زیست استان تهران اعلام می‌شود، از شهروندان درخواست کرد از طریق این سامانه تنها به اعلام معضلات و جرایم زیست‌محیطی بپردازند.

انتهای پیام/

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوط گفت‌: با حضور مختار خانی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی و سکینه رستمی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی ، آب، خاک و پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست استان و مدیریت محیط زیست منطقه آزاد ماکو،  واحد کابی آلیاژ و بخش تولید فروسیلیکو منگنز  این شهرستان مورد بازدید و پایش محیط زیستی قرار گرفت.

یاسین مهرفر افزود : کلیه بخش های  مختلف واحد مذکور ، شامل کوره ، بگ فیلتر ، محل دپوی مواد اولیه ، دپوی محصولات ، خردایش و آسیاب ،کندانسور و سیکلون ها ، فضای سبز واحد ، نحوه مدیریت پسماندهای صنعتی وعادی پایش شد و ضمن ارائه توصیه های محیط زیستی لازم،  از عملکرد قابل قبول این واحد از سوی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل، تقدیر بعمل آمد.

 

 

دیگر خبرها

  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • ۲۰ درصد پسماندهای خانگی پلاستیک‌ است
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه