Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@10:56:31 GMT

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۷۶۲۳

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

تین‌نیوز | 

وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۳ تا شنبه ۶ آبان ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴  روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. بر این اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و شنبه و ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی پنج محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور  رامیان – شاهرود،  شمشک - دیزین، فسا – داراب، استهبان – نی‌ریز و دارزین-دهبکری مسدود خواهند بود.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که بر این اساس میزان ترددها در قیاس با مدت مشابه روز گذشته ۱.۷درصد افزایش یافته است.

بر این اساس آزادراه  کرج به تهران  با ثبت۱۲۷هزارتردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

پس از آن آزادراه‌های تهران به کرج، کرج به قزوین، قزوین به کرج،  و ساوه به تهران قرار دارند و راه‌های ارتباطی پایتخت با قم، پاکدشت و شهریار در رتبه‌های بعدی هستند.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

سرهنگ پیمان کرمی امروز (دوشنبه، ششم فروردین ماه) اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به‌دلیل کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به‌طور کامل یک‌طرفه می‌شود.

کرمی افزود: اکنون ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس در برخی مقاطع سنگین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز