Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@21:29:15 GMT

روش های تربیتی ائمه اطهار را بیاموزیم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۷۷۲۵

روش های تربیتی ائمه اطهار را بیاموزیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین اکرمی در جمع بسیجیان سمنان در همایش سه ساله های حسینی که در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) برگزار شد،ضمن تسلیت این روز بیان کرد: آینده به دست نسل جوان و آینده ساز است؛جوانان هرکشوری جز آینده سازان آن کشورهستند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان اظهارکرد: این مملکت با تهاجم نظامی و تحریم اقتصادی از پا درنیامد بلکه تنها راه ضربه زدن به قلب نطام تهاجم و شبیه خون فرهنگی است؛که به همت یکدیگر باید از این شبیه خون فرهنگی به سلامت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی گفت: اگر تعلیم و تربیت فرزندان این کشور به دست دشمن بیفتد به نظام ضربه وارد می شود؛ از دیدگاه دشمنان۷۰درصد تعلیم و تربیت فرزند از طریق مادر خانواده انجام می شود؛بنابراین مادر اصل خانواده است و جایگاه او از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: علم و دین معتقد است که ۸۰درصد از یادگیری کودکان از راه چشم آن ها صورت می گیرد.

حجت الاسلام اکرمی افزود: امروز به واسطه هجمه های دشمن تربیت و کنترل فرزندان با مشکلاتی رو به رو شده است و تربیت اسلامی آن ها دشوار است؛ بنابراین خانواده ها باید در خصوص تربیت فرزندان آموزش ببینند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان تصریح کرد: باید زندگی ائمه اطهار و روش های تربیتی را از آن ها بیاموزیم و راه شهدا و ائمه را پیش بگیریم تا ان شاء الله همانند همیشه ایرانی اسلامی داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ که در پایان سخنرانی، مداحی از طریق یکی از بسیجیان انجام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آنها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • روش‌های تربیتی مناسب فرزندان اتیسمی + فیلم