Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:58:56 GMT

جایی برای کمپ ترک اعتیاد بانوان اهواز هست؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۷۷۷۵

جایی برای کمپ ترک اعتیاد بانوان اهواز هست؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز بر لزوم تامین مکان مناسب جهت استقرار کمپ ترک اعتیاد بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدجعفر فلسفی در جلسه ساماندهی پارک‌های بانوان، بازارچه‌های خوداشتغالی و کمپ ترک اعتیاد بانوان که امروز (3 آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: به اهمیت مسأله اعتیاد بانوان واقف هستیم و قطعا معتاد بودن یک زن چندین برابر اعتیاد مردان آثار زیان‌بار بر جامعه می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تامین مکانی برای استقرار کمپ ترک اعتیاد بانوان در اهواز افزود: البته نباید انتظارات از شهرداری بی‌جهت بالا برود زیرا یکی از مشکلات کنونی شهرداری حل مساله منبع آب است که باید جابه‌جایی منازل پرخطر این منطقه ظرف مدت یک یا دو ماه حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: موضوع تامین مکان جهت استقرار کمپ ترک اعتیاد بانوان باید در دستور کار قرار بگیرد و یک مکان مناسب برای این کمپ در نظر گرفته شود. در این خصوص باید جلساتی با حضور مسئولان اداره‌کل بهزیستی خوزستان، استانداری خوزستان و شهرداری اهواز تشکیل شود تا تصمیمات صحیحی در خصوص حل مشکلات اتخاذ شود.

فلسفی تأکید کرد: باید نقش هر دستگاه در استان خوزستان در خصوص بانوان تعیین شود تا مجموعه مشکلات بانوان حل شود.

وی با اشاره به لزوم به کارگیری زنان در مناصب دولتی گفت: باید این مناصب با برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا خروجی خوبی از کار بانوان داشته باشیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد