Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرائت گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مهر تایید بر گزارش اروم‌نیوز است که چند روز پیش در این رسانه منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طی روزهای گذشته گزارشی از روند تخلفات رخ‌داده در منطقه آزاد ماکو و بخشی از اسناد مربوط به این تخلفات منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این گزارشات و اسناد، حملات مختلفی از سوی رسانه‌های حامی منطقه آزاد ماکو و اصلا‌ح‌طلبان نسبت به اروم‌نیوز آغاز شد و به نوعی ترس خود را از مطرح کردن چنین مباحثی نمایان کردند.

اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از انتشار این اسناد، صبح امروز و در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی گزارش، تخلفات منطقه آزاد ماکو از سوی کمیسیون اقتصادی قرائت شده و پرونده این تخلفات به قوه قضاییه ارجاع شد.

نکته جالب توجه در این خصوص، وجود تمام بندهای مطرح‌شده از سوی اروم‌نیوز در گزارش کمیسیون اقتصادی بود که نشان‌دهنده نادرست بودن تمام هجمه‌های طرفداران و حامیان منطقه آزاد و مدیرعامل این منطقه است.

ـ فایل صوتی گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس را گوش دهید:


 


* افشاگری عضو هیات مدیره منطقه آزاد ماکو

* اسناد منتشرشده در اروم نیوز از برخی تخلفات رخ‌داده در منطقه آزاد ماکو

 

انتهای پیام/

صف طولانی کامیون‌های چغندر در کارخانه قند مغان+فیلم دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است

تین نیوز

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: کلیه فعالیت ها و خدمات در پایانه شرق تهران مطابق با برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده و سرویس های پیش بینی شده و سرویس های ناوگان جاده ای اتوبوس _ مینی بوس و سواری به صورت عادی در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ خضری همچنین گفت: حادثه گزارش شده امروز مربوط به محوطه کارگاهی پایانه در حال احداث شهرداری در شرق تهران است که قرار است در آینده جایگزین ترمینال شرق فعلی شود، موضوع یادشده ارتباطی به پایانه شرق و خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • گزارش رسانه‌های خارجی درباره صدای انفجار در ایران
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان