Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@22:07:43 GMT

کشف ۲۸۰کیلوگرم موادمخدر/ رد رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۸۳۷۱

کشف ۲۸۰کیلوگرم موادمخدر/ رد رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شب گذشته خبر داد و گفت: ماموران پلیس رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی موادفروشان را رد کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت  درباره جزییات عملیات رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs که طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهر تهران انجام شد، گفت: همکارانم موفق شدند با انجام ۷۰ عملیات متفاوت ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی را از مخفیگاه خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در علمیات شب گذشته باند بزرگ توزیع مواد مخدر صنعتی اعم از شیشه و گراس در غرب تهران منهدم شد، افزود: اعضای این باند با استفاده از خودروهایمدل بالا و همچنین استفاده از شبکه های مجازی اقدام به فروش و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی در محدوده شمال تهران می کردند که در فعالیت اعضای این باند ۹ نفره از مدت ها پیش از سوی همکارانم در پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر زده شده بود و سرانجام موفق شدیم بعد از ظهر دیروز یکی از مهمترین سرشاخه های شبکه ای را در غرب تهران و محدوده شهران شناسایی و دستگیر کنیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه از محل خودرو بی ام و متهم شناسایی شده مقدار یک کیلو ۲۰۰ گرم مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو مدل بالا کشف و ضبط شد، افزود: متهم دستگیر شده که قبلا نیز دارای سابقه بود در همان لحظات اولیه دستگیری اقدام به رشوه ۱۰۰ میلیون توماین به همکارم در پلیس مبارزه با مواد مخدر کرده بود که رشوه ۱۰۰ میلیون تومانی و مواد مخدر مکشوفه ضمیمه پرونده متهمان شد.
بخشنده اضافه کرد: طی عملیات های انجام شده در شب گذشته که در تمام نقاط تهران انجام شد جمعا ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد و ۲۶۰ نفر عمده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
و با اعلام اینکه در میان متهمان دستگیر شده شب گذشته تعدادی خانم نیز شناسایی و دستگیر شده اند، افزود: این متهمان زن به صورت پوششی در باندهای توزیع مواد مخدر حضور داشتند و عمدتا نقش آنها گمراه کردن ماموران پلیس برای دستگیری و همچنین خریداران و متقاضیان مواد مخدر اعلام شده است.
بخشنده بااشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه پلیس فتای تهران فعالیت باندهای خرید و فروش مواد مخدر در سطح فضای مجازی را نیز رصد می کند افزود: تلاش ما بر این است که علاوه بر کنترل خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در سطح شهر و همچنین پاتوق های شناسایی شده معتادان فضای فعالیت مواد فروشان نیز در حیطه فضای مجازی نیز ناامن کرده و با فروشندگان مجازی مواد مخدر برخورد جدی کنیم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی تهران بزرگ با اعلام اینکه طرح های ضربتی مبارزه با خرده فروشان و دستگیری معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت موادفروشان اخبار و اطلاعات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ در اختیار ماموران پلیس قرار دهند و مطمئن باشند قطعا اخبار و اطلاعات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و رصد می شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد