Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، دفتر طنز حوزه هنری مسابقه طنز و کاریکاتور را با موضوع «خلیج فارس» و در حمایت از نام خلیج همیشگی فارس در برابر حرف‌های بی‌اساس بیگانگان برگزار می‌کند.

بخش‌های مسابقه شامل: شعر، نثر، داستان کوتاه، نمایشنامه کوتاه، فیلم‌نامه کوتاه، کارتون و کاریکاتور است و مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا پایان آبان 1396 اعلام شده و از آثار برگزیده با جوایزی ارزنده تقدیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفاً هنگام ارسال آثار، مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، شماره‌ تماس، نشانی و نشانی اینترنتی، عنوان بخشی که اثر مربوط به آن می‌شود و ...) فراموش نشود. دفتر طنز حوزه هنری نسبت به انتشار آثار رسیده به صورت انفرادی و در قالب مجموعه اثر آزاد است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی daftaretanz93@gmail.com ارسال نمایند.

دونالد ترامپ در سخنان خود در مورد سیاست جدید آمریکا در قبال ایران از کلمه مجعول خلیج عربی استفاده کرد که واکنش بسیاری از هنرمندان و اهالی ادبیات را در پی داشت. در همین راستا، مسابقه طنز و کاریکاتور با موضوع «خلیج فارس» و در حمایت از نام خلیج همیشگی فارس از سوی دفتر طنز حوزه هنری راه اندازی شده است.

هنرمندان کاریکاتوریست ایرانی نیز در واکنش به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، با خلق آثار کاریکاتور برای ارائه در نمایشگاه کاریکاتور با همین موضوع در حوزه هنری، اعتراض خود را به این اقدام رئیس‌جمهور امریکا نشان داده‌اند.

502

مسابقه طنز و کاریکاتور دونالد ترامپ سیاست جدید آمریکا خلیج عربی مسابقه طنز و کاریکاتور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد