Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@07:54:02 GMT

وسایل بازی ویژه نوجوانان در بوستان تبسم نصب شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۴۹۸۴۹

وسایل بازی ویژه نوجوانان در بوستان تبسم نصب شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11با اعلام خبر آماده سازی بوستان 7هکتاری تبسم، از نصب وسایل بازی طنابی و مهیج ویژه نوجوانان برای نخستین بار در بخش مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، کوروش خرد با بیان این که تاکنون چنین امکانات بازی مخصوص نوجوانان در بوستان‌ها وجود نداشته است، اظهار کرد: برای نخستین بار وسایل بازی طنابی و مهیج برای گروه سنی 12 تا 17 سال در بوستان تبسم نصب شده که شامل خرپای فضایی ،هرم گردان، پل معلق، تاب استراحت، تاب تعادلی و تاب ردیفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین 3 میز پینگ پنگ و 2 میز شطرنج نیز در بوستان تبسم نصب شده است. علاوه بر این نصب وسایل بدنسازی در ضلع جنوب بوستان نیز به پایان رسیده و شهروندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: بوستان تبسم در ضلع جنوب خیابان شیخ محمدی و در مجاورت پل جوادیه قرار دارد و با توجه به این که در محدوده کم برخوردار منطقه 11 و در مجاورت مناطق 16،17 با تراکم جمعیتی بالا قرارداشته؛ با الویت افزایش سرانه‌های ورزشی، فرهنگی و فضای سبز طراحی شد.

به گفته خرد در سال گذشته فاز 1 بوستان تبسم به مساحت 12000 مترمربع شامل فضای سبز و فضای سخت احداث شد و فاز2و3 این بوستان به مساحت 61770 مترمربع با کاربری هایی از جمله پایانه مسافربری، سرویس بهداشتی، پارکینگ عمومی، زمین فوتبال، ایستگاه مترو، محل بازی کودکان، مجموعه تفریحی، پارک ترافیکی، زمین بسکتبال، زمین اسکیت و مسیر پیاده روی ساخته شد.

بوستان تبسم در بزرگراه نواب - خیابان شیخ محمدی نرسیده به پل جوادیه قرار دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۴۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه 15 در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف افزایش فرهنگ خود مراقبتی سلامت در میان شهروندان، ارتقا سلامت شهر و شهروندان و معرفی خدمات حوزه سلامت شهرداری تهران به شهروندان، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان بزرگ آزادگان برگزار شد.   وی به برپایی استیج شاد و مفرح در حاشیه این همایش اشاره کرد و گفت: قرائت قرآن کریم، سرود ملی، مجری گری، اجرای گروه سرود شمیم یاس و تقدیر از خانواده شهید گرانقدر پرچمی از شهدای مدافع سلامت از ویژه برنامه های استیج بود .   مهدی مالمیر افزود: برپایی جشنواره غذاهای سالم و محلی، برگزاری بازی های نشاط سالمندی، برپایی ایستگاه های خوش نویسی و خطاطی، قلم کاری، گریم کودک، آموزش مراقبت های راهنمایی و رانندگی همراه با بازی، فروش کتاب، اسباب بازی و محصولات کودکان از برنامه های اجرا شده در حاشیه این همایش بود.   وی در پایان خاطر نشان کرد: برپایی میز خدمت سلامت محور با حضور پزشکان و کارشناسان متخصص شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، غربالگری و تست فشار خون و قند خون و...از دیگر برنامه های این مراسم بود.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان