Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان دختر کشور روز چهارشنبه به میزبانی مازندران درحالی در قائمشهر آغاز شد که در یک مسابقه رسمی 17 گل از خط دروازه گذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات روز چهارشنبه با حضور 4 تیم کاپ گرگان، هیات فوتبال خراسان شمالی، منتخب مازندران و سایپا خراسان رضوی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نخستین دیدار این مسابقات، تیم کاپ گرگان در دیدار پرگل ویک طرفه تیم هیات فوتبال خراسان شمالی را با نتیجه17 بر صفر درهم کوبید و رکورد جدیدی در این رده برجای گذاشت.
این نتیجه به گفته مسئولان برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان کشوری سابقه نداشته است.
در دیدار دوم این مرحله تیم منتخب مازندران میزبان مسابقات نیز با نتیجه 7 بر 2 تیم سایپا خراسان رضوی را شکست داد و گام نخست را محکم برداشت.
برای تیم منتخب مازندران در این دیدار، 'هانیه تنکابنی' (3 گل )، ' حدیث صالحی' و ' هدیه هزارجریبی' هرکدام 2 گل به ثمر رساندند.
روز پنجشنبه تیم های سایپا خراسان رضوی و هیات فوتبال خراسان شمالی به مصاف هم خواهند رفت و در حساس ترین دیدار تیم های 3 امتیازی منتخب مازندران و کاپ گرگان برای صدرنشینی مسابقه می دهند.
نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان گفت: برای نخستین بار مازندران در رده سنی نونهالان میزبان کشوری شده است.
فاطمه بوداغی افزود: مسابقات امسال فوتبال نونهالان دختر کشور با حضور 16 تیم در 4 منطقه برگزار می شود و2 تیم برتر هر منطقه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم منتخب مازندران با هدایت ' سارا آذری 'سرمربی و ' کلثوم آهنگری' مربی از ظرفیت های بالایی برای صعود از این مرحله برخوردار است، اضافه کرد: امیدواریم که این تیم بتواند در 2 بازی آینده نیز با قدرت برابر حریفان ظاهر شود.
خبرنگار: مهدی غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه کپه داغ عشق آباد برگزار می‌شود.

کاروان تیم ملی دقایقی پیش وارد این ورزشگاه شد تا پس از پنج روز دوباره با ترکمنستان دیدار کند‌. یوزها در تهران این تیم را با پنج گل شکست داده بودند و حالا در پی تکرار این برد هستند.

از گزارش تصویری ورود کاروان ایران به ورزشگاه کپه داغ مشخص است که ملی‌پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند و با اعتماد به نفس بالا در پی یک برد دیگر هستند.

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • رضاییان: قطر را ۴تایی کردیم اما در جام‌ملت‌ها عوض شد
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم