Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم اهواز در تجمع بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی کشور در ساحهَ ‌الحسین(ع) منطقه عین دو حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بزرگترین کاروان پیاده اربعین حسینی کشور حرکت خود به سمت مرز چذابه را از منطقه ملاشیه اهواز آغاز کرد به منطقه عین دو رسید و میهمان این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان بزرگترین کاروان پیاده اربعین حسینی کشور است و اعضای آن از مناطقی چون عین دو، ملاشیه، کریشان، شهرک رزمندگان، گلدشت، کوی سادات، کوی مندلی، کوی سیاحی، کوی شهید هاتف، کوی بنی هاشم، کوی علوی، نهضت‌آباد(لشکرآباد)، کوی مجاهد، کیانشهر، سه راه خرمشهر، گلستان، چنیبه، روستاهای مسیر تصفیه نیشکر، روستاهای مسیر الهایی، سه راه خرمشهر، زعفرانیه، روستای حردان، روستای شموس، کوی انقلاب، پردیس، روستای عیاشیه، روستای ام التمیر و روستاهای مسیر جاده امام صادق(ع) هستند.

کاروان سفینة النجاة اهواز با شعار «یا لثارات الحسین(ع)» امروز یک اجتماع بزرگ 40 هزار نفری در در منطقه ساحهَ الحسین(ع) عین دو اهواز برگزار کرد که اقشار مختلف مردم اهواز در آن حضور داشتند.

تجمع بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین حسینی کشور همزمان با پنجم صفر و سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار شد که در این اجتماع مردم اهواز به عزاداری و سوگواری برای حضرت سیدالشهدا(س) پرداختند.

حاضران در این برنامه همنوا با نوحه‌های عربی مداحان اهل البیت(ع) به سر و سینه زدند و به دردانه سرور و سالار شهیدان ادای احترام کردند.

تجمع 40 هزار نفری مردم اهواز در عین دو به صورت زنده از شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه استانی خوزستان پخش شد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,52,57,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع صادقیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این اجتماع، ده‌ها دسته عزاداری برای سوگواری شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) به میدان صادقیه آمدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • برگزاری اجتماع «صادقیون» در رشت
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • برگزاری اجتماع صادقیون
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد