Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «مجید کیهانی» رئیس فدراسیون دو و میدانی، جزییات نشست مسئولان سازمان تیم های ملی با «حسن تفتیان» قهرمان دو-100 متر گفت: تفتیان به مواردی که اطلاعات کافی در مورد آن نداشت پی برد و تصمیم بر آن شد تا آگاهانه تر راه خود را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون دو و میدانی، وی پس از پایان جلسه مسئولان سازمان تیم های ملی با تفتیان گفت: مهمترین مساله ای که اعضای این سازمان مد نظر داشتند، منفعت دو و میدانی در پایان تصمیمات جلسه بود چرا که از سویی هزینه هایی از بیت المال در این راه خرج می شود که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد و از طرفی دیگر سرنوشت ورزشکاری در میان است که با استعداد و تلاش خود می تواند نام ایران و دو و میدانی را بر سر زبان ها بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آینده و نتایج فعالیت های ورزشی تفتیان برای ما اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: با این وجود فدراسیون، ورزش حرفه ای و اخلاق چارچوبی دارد که هیچ بهانه ای نباید وجود داشته باشد که ورزشکار یا مدیری از آن عبور کند؛ واژه هایی مانند «بی برنامگی در اعزام به لندن»،«ناهماهنگی در فدراسیون» و «ورزشکار هر نتیجه ای کسب کرده است حاصل تلاش خودش بوده و فدراسیون هیچ دخالتی نداشته»از سوی تفتیان در رسانه ها مطرح شده بود که این مسائل باید مورد بررسی قرار می گرفت.
رئیس فدراسیون دو و میدانی خاطرنشان کرد: فدراسیون دو و میدانی نواقصی در روند کاری خود دارد که در حال حل آن هستیم و همچنین به دلیل محدودیت منابع مالی، بعضا مشکلاتی برای برخی ورزشکاران به وجود می آورد، اما مجموعه دو و میدانی تمام تلاش و هزینه های خود را در راه موفقیت تفتیان به کار برده است و به همین دلیل مسائل مطرح شده توسط ایشان، زحمات و برنامه های فدراسیون را زیر سوال می برد و مسائل و چارچوب های اخلاقی و موازین حرفه ای نیز از سوی وی رعایت نشده بود که در نهایت از ایشان خواسته شد تا در این موارد توضیحاتی دهد.
کیهانی خاطرنشان کرد: در نهایت تفتیان به اشتباه بودن ادعاهایی که اطلاعات کافی در مورد آن نداشت پی برد و تصمیم بر آن شد تا آگاهانه تر راه خود را ادامه دهد.
رئیس فدراسیون دو و میدانی ضمن اعلام رضایت از این نشست عنوان کرد:هیچ یک از اعضای فدراسیون دو و میدانی با هیچ ورزشکار، مدیر و یا مربی اختلاف ندارند و تمام تلاش مجموعه بر این است تا با در نظر گرفتن منفعت دو و میدانی در نهایت، حواشی پیش آمده را بر طرف کنند؛ در این اتفاقات سلیقه شخصی یا فرد موثر نیست.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1368
تنظیم کننده: مهدی رهبر**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لورکوزن 46 بازی متوالی است که نباخته و اخیرا توانست قهرمان بوندسلیگا شود. در چند بازی این تیم تا دقیقه 90 بازنده بود ولی موفق شد ورق را برگرداند. لورکوزن فردا در نیمه نهایی لیگ اروپا حریف دشواری مثل رم پیش رو دارد و پاردس معتقد است این توان را دارند تا در الیمپیکو برنده شوند.

پاردس ابتدا از دانیله ده روسی تمجید کرد و گفت: «از همان روز او او من را وادار به تحسین کرد. می دانستیم ده روسی چه شخصیتی دارد و اینکه اسطوره باشگاه است. او الگو بود و ایده خاصی دارد که آن را دنبال کردیم و جواب هم داده است. افتخار می کنم شاگرد ده روسی هستم.»

پاردس ادامه داد: «هنگامی که او وارد تیم شد، اشتیاق زیادی به تیم تزریق کرد. شرایط تیم خوب نبود ولی با او انگیزه زیادی برای خروج فوری از بحران پیدا کردیم. همچنین سبک بازی مربی باعث شد رشد کنیم، بهتر بازی کنیم و نتیجه بگیریم. امیدواریم روند خوب را به همین منوال ادامه دهیم.»

نظر شما در مورد بایر چیست؟ «ما می دانیم که با تیم بسیار بسیار قدرتمندی بازی داریم. آنها این قدرت را در تمام سال نشان داده اند. لورکوزن هنوز شکست نخورده اما ما فقط به فکر خودمان هستیم. می خواهیم بازی خود را انجام می دهیم و به بهترین شکل ممکن آماده شده ایم. معتقدم با حمایت هواداران می توانیم رکورد لوکوزن را خراب کنیم.»

رم می تواند قهرمان شود؟ «بله، این چیزی است که ما می خواهیم. ما اهمیت این مسابقه و این رقابت را می دانیم. پیروزی در بازی رفت اتفاق بسیار خاصی خواهد بود. این یک جام بزرگ اروپایی است و انگیزه ما فوق العاده بالاست.»

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین