Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از نشریه میرر انگلیس، باشگاه لیورپول برخلاف تابستان امسال دیگر قصد ندارد برای حفظ فیلیپه کوتینیو تلاش کند و آمادگی خود برای فروش این مهاجم اعلام کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از نشریه میرر انگلیس، باشگاه لیورپول برخلاف تابستان امسال دیگر قصد ندارد برای حفظ فیلیپه کوتینیو تلاش کند و آمادگی خود برای فروش این مهاجم برزیلی را به اطلاع مسئولان بارسلونا رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا تابستان امسال سعی کرد که کوتینیو را با رقم پایه ۱۰۰ میلیون پوند بخرد تا او را جانشین نیمار کند اما مقاومت لیورپولی‌ها و عدم تمایل یورگن کلوپ، سرمربی آنها به فروش این بازیکن ۲۵ ساله، سبب شد تلاش آبی‌‌و‌اناری‌های نافرجام بماند. در واقع لیورپول برای فروش کوتینیو رقمی بالا تعیین کرد (۲۰۰ میلیون پوند) که بارسایی‌ها را از ادامه تلاش برای خرید او منصرف کرد.

میرر اما اکنون نوشته که قرمزهای مرسی‌ساید رقمی معقول‌تر برای فروش کوتینیو می‌خواهند و اولین نشانه‌‌های تمایل‌شان برای فروش او را به بارسایی‌ها نشان داده‌اند. به نوشته این نشریه انگلیس حداقل رقمی که لیورپول در ازای آن حاضر به فروش کوتینیو خواهد شد، ۱۵۰ میلیون یورو است که می‌تواند او را به دومین بازیکن گران قیمت تاریخ پس از هموطنش نیمار (کسی که تابستان امسال با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست) تبدیل کند.

بارسلونا تابستان امسال ۳ پیشنهاد برای خرید کوتینیو به لیورپول داد که آخرین و بالاترین آنها ۱۳۰ میلیون پوند بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوشحالم کلوپ رفت: قدبلند با دندانهای خیلی سفید!‏
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!