Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل امتداد نیوز به نقل از پایگاه خبری المسله، علی العلاق از اعضای ارشد فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق فاش کرد که دولت عراق تا زمانی که نتیجه همه پرسی به طور نهایی لغو نشود، هیچ گفت‌وگویی با اقلیم کردستان عراق نخواهد داشت.

وی تصریح کرد، صحبت کردن از گفت‌وگو موضوع مثبتی است اما تا زمانی که همه پرسی قابل قبول است، هیچ گفت‌وگویی نخواهد شد زیرا تعلیق همه پرسی این شک و تردید را در دولت ایجاد می کند که اقلیم کردستان روزی تهدید خواهد کرد  آن را به اجرا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عقب گرد مواضع اقلیم کردستان را ناشی از مشکلاتی دانست که خود پس از اجرای همه پرسی به بار آورده اند.

از سوی دیگر حیدر الفوادی عضو جریان الاصلاح الوطنی در پارلمان عراق نیز دولت عراق را به خودداری از هرگونه گفت‌وگو با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق تا زمان لغو نهایی نتایج همه پرسی و نه تعلیق آن فراخواند.

این در حالی است که اقلیم کردستان عراق در چند روز گذشته صحنه  تحولات سیاسی مهمی بود به گونه ای که  برخی گروههای کَرد روز گذشته با صدور بیانیه ای مشترک برکناری مسعود بارزانی و تشکیل دولت موقت را خواستار شدند.

همچنین منابع کُرد در چند هفته اخیر از تمایل مخالفان کُرد به انتخاب سلیمانیه به عنوان پایتخت اقلیم خبر دادند تا به این ترتیب زیر پای بارزانی را خالی کرده و شدت موضع گیری حزب او در قبال دولت بغداد را کم کنند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است