Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پیاده‌روی در مسیر سلامت منطقه بافت تاریخی کاشان با حضور بانوان این منطقه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ همایش پیاده‌روی در مسیر سلامت منطقه بافت تاریخی کاشان با حضور بانوان این منطقه برگزار شد.

در این ویژه برنامه که پیش از ظهر امروز با استقبال پرشور بانوان منطقه سه کاشان برگزار شد، جمعی از بانوان فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) در مسیر سلامت از پارک ملت، قلعه جلالیه، فضای سبز محوطه تاریخی و امامزاده سلطان میراحمد(ع) پیاده‌روی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و اهداء جوایز به کودکان شرکت کننده از ویژه برنامه‌های این مراسم بود.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در زیارت امامزاده سلطان امیر احمد(ع) گفت: برای اینکه تربیت صالح و سالم داشته باشیم ابتدا باید سطح آگاهی خود را بالا ببریم.

حجت الاسلام مرتضی هاشمی خاطرنشان کرد: در مورد ارتباط با فرزندان یا همان نسل جدید، پرسش و شبهات زیادی وجود دارد که فقط با جواب منطقی و استدلال قوی می توان آنها را قانع کرد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر با وجود ماهواره، فضاهای مجازی، رفت‌وآمدهای اجتماعی و … باورهای دینی دچار تزلزل می‌شود که تنها با استدلال محکم و قوی می توان خود و فرزندان را از اشتباهات و لغزش‌ها حفظ کرد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دشمن روی ذهن و قلب ما با  استفاده از تاثیر هنر و رسانه کار می کند چرا که هزار و 500 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان وجود دارد و با ترفندهای رسانه‌ای و هنری، سبک زندگی جدید را به خانواده‌های ما تزریق می‌کند.

هاشمی افزود: وقتی در یک جامعه‌ای خواهان امام زمان(عج) هستیم باید دلمان هم امام زمانی باشد، سبک زندگی ما هم مطابق با ارزش ها و رفتارهای ائمه(ع) باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • بافت زنده، ارزشمندوتاریخی شهرندوشن مرمت وبازسازی می‌شود
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم