Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-02@12:43:07 GMT

پایه ریزی سیستم جامع آماری در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۲۴۲۱

پایه ریزی سیستم جامع آماری در استان زنجان

به گزارش امتداد نیوز، شهرام طهماسبی ظهر چهارشنبه در بزرگداشت روز آمار و برنامه‌ریزی که به میزبانی سالن همایش‌های مهرانه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه به جد به دنبال پایه‌ریزی سیستم جامع آماری در استان زنجان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم این سیستم جامع آماری را هر چه زودتر و تا آغاز سال آینده در استان پایه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، توانمندسازی مدیران و کارشناسان و تحلیل‌گری سیستم را از اهداف این سیستم جامع آماری عنوان کرد و گفت: برخی دولت‌ها در گذشته که خود را بی‌نیاز از آمارهای دقیق می‌دانستند، به همین خاطر می‌توان گفت که وضعیت فعلی کشور نتیجه بی‌توجهی به نظام آماری است.

طهماسبی با یادآوری اینکه که از آبان‌ماه امسال کمیته‌های مربوط به سیستم جامع آماری تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: اگر اصرار به پایه‌ریزی این سیستم در استان داریم، به این خاطر است که برنامه‌ریزی نیازمند زیرساخت‌های تاثیرگذار است که اگر این زیرساخت‌ها وجود نداشته باشد، برنامه‌ریزی‌ها به هدف خود نمی‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه نگاه جدی به مقوله آمار باعث می‌شود تا مدیران در کم‌ترین زمان ممکن به داده‌های لازم دست یابند، خاطرنشان کرد: امیدواریم به شرایطی برسیم که جامعه از وجود بحران‌هایی از جمله بحران آب، انرِژی و … که دچار آن شده است، به واسطه مدیریت مطلوب رهایی یابد.

true برچسب ها : استانداری زنجان شهرام طهماسبی مرکز آمار ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟