Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@07:44:09 GMT

گزارش‌های ضد و نقیض از احتمال استعفای «بارزانی»

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۲۵۵۵

به گزارش تسنیم، این خبر را سایت snn اعلام و موضوع را با چند عضو پارلمان اقلیم کردستان پیگیری کرده است. تعدادی از اعضای پارلمان بی اطلاعی خود را از این موضوع اعلام کرده‌اند، تعدادی دیگر خبر داده‌اند که نشست فردای پارلمان اقلیم به یکشنبه آینده موکول شده است، این در حالی است که یک رسانه عربی از استعفای بارزانی ظرف مدت 48 ساعت آینده خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات دریافتی این سایت، مسعود بارزانی رضایت خود را با ترک ریاست اقلیم و واگذاری تمام اختیارات به برادرزاده اش نچیروان بارزانی اعلام کرده است.

همزمان با گمانه زنی‌های داخلی در اقلیم کردستان، سایت مذکور در خبری به نقل از الغدپرس اعلام کرده است که رئیس اقلیم کردستان ظرف دو روز آینده استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه پارلمان محلی خواهد کرد.

از سوی دیگر سایت سپی میدیا از دیگر رسانه‌های اقلیم کردستان هم در خبری به نقل از یک منبع در حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرده است مسعود بارزانی طی روزهای آینده پیام مهمی را منتشر خواهد کرد.

گفته می‌شود این پیام با وضعیت پست ریاست اقلیم کردستان عراق در ارتباط خواهد بود.

مدت قانونی ریاست بارزانی در اقلیم کردستان به اتمام رسیده است و وی بارها به ویژه در تبلیغات رفراندومی خود اعلام کرد در انتخابات آتی کاندید نخواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان