Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@21:24:17 GMT

قيمت نفت به بالاترين رقم 4 هفته گذشته رسيد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۲۶۸۴

قيمت نفت به بالاترين رقم 4 هفته گذشته رسيد

خبرگزاري آريا - قيمت نفت امروز پس از اينکه عربستان اعلام کرد مصمم است تا به فزوني عرضه در بازار پايان دهد، به بالاترين رقم 4 هفته گذشته نزديک و بشکه‌اي 58.33 دلار فروخته شد.
به گزارش گروه اقتصاد بين‌الملل فارس به نقل از رويترز، قيمت نفت امروز پس از اينکه عربستان اعلام کرد که مصمم است تا به فزوني عرضه در بازار پايان دهد، به بالاترين رقم 4 هفته گذشته نزديک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر بشکه نفت برنت درياي شمال به 58.33 دلار افزايش يافت اما نفت خام امريکا در اين لحظه با کاهش 24 سنتي 52.23 دلار معامله شد.
خالد الفالح، وزير انرژي عربستان روز سه شنبه اعلام کرد اين کشور مصمم است تا ذخاير نفتي در کشورهاي صنعتي را به رقم متوسط 5 سال گذشته‌شان کاهش دهد.
شواهدي وجود دارد که سطح ذخاير جهاني در حال کاهش و تقاضا زياد است اما قيمت‌ها براي رسيدن به بالاي 60 دلار در هر بشکه با چالش روبروست زيرا مشخص نيست پس از مارس 2018 براي توافق کاهش توليد چه اتفاقي مي‌افتد. در اين زمان توافق به پايان مي‌رسد.
اوله هانسن، مدير ارشد ساکسوبانک گفت: «ما الان در وضعيت بهتري به نسبت وضعيت که براي مدت طولاني تجربه کرديم، قرار داريم. سوال الان اين است که آيا بازار آماده است تا به سطح مقاومتي بالاي 60 دلار برسد؟ من فکر مي‌کنم هنوز اين گامي است که بسيار دور است.»
آمارهاي موسسه آمريکن پتروليوم نشان داد که ذخاير نفت آمريکا 519 هزار بشکه هفته گذشته افزايش يافته است. آمارهاي رسمي امروز منتشر مي‌شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • طلای جهانی پس رفت
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد