Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:27:05 GMT

ماموریت متفاوت یگان ویژه + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۲۷۵۶

ماموریت متفاوت یگان ویژه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموران یگان ویژه استان هرمزگان در ماموریتی متفاوت به مناطق محروم رفتند تا خشت‌های مهربانی را روی یکدیگر بگذارند و خانه‌ای برای مردم بی پناه بسازند.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   اردوی جهادی ماموران یگان ویژه + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش ماموریت 1402 برای تارتار (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان بندرانزلی در آخرین بازی سال با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و 35 امتیازی بالاتر از گل‌گهر در رتبه پنجم جدول جای گرفت.

در صورتی که ملوان موفق به حفظ این رتبه شود، بهترین جایگاه خود در تاریخ لیگ برتر ایران را رقم خواهد زد که دستاورد بزرگی برای شاگردان مهدی تارتار خواهد بود.

این در حالی است که در ابتدای فصل کمتر کسی انتظار این نتایج را از مهدی تارتار داشت اما او توانست ملوان را به تیمی فراتر از انتظارات هواداران این تیم تبدیل کند و حالا 7 امتیاز از فصل گذشته ملوان هم بیشتر امتیاز جمع کرده است.

تارتار فصل گذشته نیز توانست ذوب آهن را در رتبه تک رقمی قرار دهد اما به نظر حالا فرصت این را دارد تا با استفاده از غفلت گل گهر مدعی، رتبه پنجم را تا انتهای فصل حفظ کند.

شاگردان او این فصل موفق شدند از همه مدعیان امتیاز بگیرند و حالا باتوجه به تقابل با تراکتور، پرسپولیس و سپاهان نقشی پررنگ در تعیین تیم قهرمان در 9 هفته پایانی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ماموریت: همه رکوردها را حفظ کن و قهرمان شو!
  • چهار روز بی‌تلفات جاده‌ای در استان سمنان
  • آماده باش ویژه اورژانس در ۵ استان برای خطر وقوع سیل
  • مدیران به ماموریت هادر حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند
  • پایان خوش ماموریت 1402 برای تارتار (عکس)
  • طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه‌های ملی دراستان سمنان اجرا می‌شود
  • استوری متفاوت و ویژه علی ضیا برای رسول خادم
  • فیلم کامل‌تر از لحظه آغاز بزن بزن هواداران حجاب با یگان ویژه تهـران
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران
  • قاچاقچی شرور منزل یکی از ماموران منابع طبیعی را هدف گلوله خود قرار داد