Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی کرد که آبی‌پوشان تهرانی برنده دربی پنجاه‌وهشتم تهران خواهند شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا واحدی‌نیکبخت در مورد تقابل پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر  گفت:

من معتقدم که کیفیت دربی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌‌تر شده است، چون این مسابقه دیگر مانند گذشته ستاره ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گذشته آن‌قدر ستاره در دو تیم حضور داشتند که هیچ‌کس نمی‌دانست چه‌کسی ستاره‌تر است!

علیرضا واحدی‌نیکبخت در خصوص اینکه آیا احتمال دارد استقلال در دیدار فردا از لحاظ فنی ضعیف باشد، تأکید کرد:

به‌هرحال هر احتمالی وجود دارد، ولی امیدوارم هواداران از تماشای یک مسابقه جذاب لذت ببرند. امیدوارم بازی طوری نباشد که پای دربی خواب‌مان ببرد و آرزو می‌کنم که شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای پیروزی در مسابقه فردا بیشتر است، اظهار داشت:‌

من معتقدم که شرایط استقلال خوب است و این تیم با مربیگری شفر می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. الآن تیم برانکو در سراشیبی افتاده و محرومیت و مصدومیت بعضی از بازیکنان پرسپولیس این تیم را دچار مشکل کرده است.

علیرضا واحدی‌نیکبخت همچنین تصریح کرد:‌

استقلال الآن از لحاظ روحی تیم برتری است و پیش‌بینی من این است که آنها بازی را با پیروزی ۲ بر صفر پشت سر خواهند گذاشت. من امیدوارم که شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم، دیداری که استقلال برنده آن شود.

علیرضا واحدی‌نیکبخت در مورد تلخ‌‌ترین خاطره‌اش از دربی گفت:‌

تلخ‌‌ترین خاطره‌ من گل زدن به استقلال با پیراهن پرسپولیس بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است