Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حمید سیلاوی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه تمامی امکانات برای تردد زائران اتباع خارجی در مراسم اربعین حسینی امسال از مرز شلمچه فراهم است افزود : اتباع خارجی مدت سه سال است که با زائران ایرانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند که سال به سال به جمعیت آن ها افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال 1393 تعداد اتباع خارجی که در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند بالغ بر 15 هزار نفر، در سال 1394 به 53 هزار نفر و در سال 1395 به بیش از 192 هزار نفر از 93 کشور جهان افزایش یافته است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان افزود: پارسال 75 هزار نفر از اتباع خارجی مقیم ایران و بیش از 123 هزار نفر از اتباع خارجی 93 کشور در این مراسم شرکت کردند.

سیلاوی با بیان اینکه امسال 136 هزار نفر اتباع خارجی مقیم کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام اولیه انجام داده اند گفت: در حال صدور گذرنامه و روادید برای این افراد هستیم.

وی افزود: پیش بینی می شود بیش از 200 هزار نفر از سایر کشورها در این مراسم شرکت کنند و در کل بیش از 300 هزار نفر از اتباع خارجی امسال در این مراسم شرکت کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان گفت: اتباع خارجی به دو صورت از مسیر شلمچه می توانند تردد داشته باشند، اتباع خارجی که به صورت ترانزیت به همراه وسایل نقلیه خود وارد شده اند از ابتدای جاده مخصوص منطقه آزاد اروند وارد و پس از حرکت به سمت یادمان شهدای شلمچه به سمت خروجی حرکت خواهند کرد و افرادی که به صورت انفرادی هستند از مسیر خرمشهر به شلمچه مانند اتباع ایرانی وارد مرز می شوند.

در اربعین پارسال حدود 430 هزار زائر از مرز چذابه و 650هزار زائر ایرانی و اتباع خارجی از طریق مرز شلمچه راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

انتهای پیام /د

مرز شلمچه تنها مرکز تردد اتباع خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند

به گزارش جماران؛ اسپوتنیک ادعا کرده است که زیان شرکت های خارجی ناشی از خروج از بازار روسیه پس از فوریه ۲۰۲۲ از ۱۰۷ میلیارد دلار فراتر رفته است.

این خبرگزاری روسی مدعی است که داده هایی که چنین آماری را تایید می کند توسط رسانه های غربی و خبرنگاران که گزارش های شرکت ها را تجزیه و تحلیل کردند منتشر شده است.

 پس از حمله روسیه به اوکراین، بسیاری از شرکت ها به دلیل تحریم‌های امریکا و اروپا علیه روسیه مجبور به ترک این کشور شده اند.

 

دیگر خبرها

  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • شناسایی اتباع غیر مجاز در گیلان
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری
  • مهران و شلمچه پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور در ۱۰ روز گذشته
  • محصولات خوزستان به بازارهای خارجی و داخلی عرضه شود